Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '20

 
Kategori
Siyaset
 

Laylaylom Gündem!

Şöyle bakıyorum da…

Bazen…

Ne kadar gereksiz konular üzerine kafa yoruyoruz!

Bence, yaşam kademeli olarak normale dönüyorsa…

İlk öncelikli meselemiz, ekonomidir.

Ama, yine burada da ekonomi denilince, yurdum insanının aklına nedense, borsa, faiz, dolar vb. şeyler geliyor.

Geçmişte de böyleydi… Özellikle, Amerika Birleşik Devletleri ile Avrupa Birliği ülkelerinin, milli ekonomik pazarlarımızı ele geçirip, sessizce ve derinden ilerleyerek ekonomik etkinliğimizin kontrol ve denetimini ele aldıkları zamanlarda da…

Necip vatandaşlarımız her nedense, direkt reel ekonomiyle ilgisi olmayan borsa, dolar, faiz üçgenine saplanıp kalırlardı.

------------------

 

Nerede üretim?

Nerede istihdam?

Nerede ücret baskısı?

Nerede verimlilik ve daha fazla ekonomik gönenç?

Yıllardır toplumumuz, kâh dışarıdan kâh içeriden pompalanan suni şeylerle oyalanmakta.

Yahu, bizim ülke olarak, tartışmaktan ve birbirimizi yermekten başka yaptığımız bir şey yok mu?

At gözlüklerimizle, hem yurdumuzdaki hem de dünyadaki gelişmeleri yorumlamaya çalışıyoruz.

Hiç düşünmüyoruz, bizim ülkemizde neden üretim ve istihdam hak ettiği düzeyde tartışılmıyor?

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..