Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Lefter Küçükanyondanis sevdası, hatırı, sevgisi ve saygım için…

Lefter Küçükanyondanis sevdası, hatırı, sevgisi ve saygım için…
 

Sn. Ordinaryüs.


Merhabalar.

Kaç gündür bir üzüntümü ve bir çabamı becerebilirsem buradan duyurmak isterim. 

Ayrıca bu gün Milliyet internet sayfasında, Hürriyet yazarı Sn. Yalçın Doğan’ın yazısını da okuyunca daha fazla dayanamadım Milliyet blog sayfam aklıma geldi. Sırf o ünlü futbolcunun hatırı için, çocukluğumdaki o sevdam için, bendeki hatırı için… bir kaç satır yazmaya karar verdim. 

Ünlü Fenerbahçe futbolcusu, Lefter Küçükanyondanis.  

Seni bizden fazla Türk olduğun için değil, Rum olduğun için değil. Kürt, Alevi, Çerkez, Çingene olduğun için hiç değil. Seni, Bu toprakların en ünlü futbolcularından biri olduğun için sevdik. Seni, sadece futbolu çok güzel oynadığın için sevdik. Senin, yalın, sade ve ruhunun büyüklüğünü sevdik.  

Sn. Lefter. Bende ilk aşkın, dönemin zambo çikletlerindeki fotoğraflarındır. 

Ben çocukluğumda, senin formanı bulmak için ne çabalar sarf edip ne azarlar işittim. 

Bir nebze de olsa, senin gibi oynayabilmek için okul sahalarında derslerimden oldum. 

Tüm sevgime rağmen, senin hiç bir maçını canlı izleyemedim ama sen oynadıkça sevgin öyle büyüdü ki, bu gün bile buradan sana seslenmeye çalışırken… rahatsızlığın nedeniyle, inan gözlerim doluyor. Çünkü sen, bir dönem kalbimizdeki en büyük futbolcusun. Sn. Yalçın Doğan’ın yazdığı gibi… Sen, bizden daha fazla Türk’sün. 

Sen şu kelimeyi de bizden daha iyi bilirsin. İnşaallah. Sana, İnşaallah…  

Yüce Allah’ın izni ile en kısa sürede sağlıklar, şifaalar diliyorum. 

Sen kalbimizdeki bu ülkenin yetiştirdiği en büyük futbolcusun. 

Bizim kalbimizde, milli formayı en fazla giyen ve en iyi taşıyan insan oğlu insansın. 

Sen bu ülkenin toprağısın, kalplerdeki anıtısın, futbocusu ve Fenerbahçe’sisin. 

Senin saygına yetişmiş hiç bir futbolcu, bu güne kadar kalbimde yer etmemiştir. 

Buradan tüm Türkiye’ye sesleniyorum. 

Onu yaşayanlar haydi harekete. Fenerbahçe’ye sesleniyorum. Bir şekilde, ona sevgi yolunu duyurma yöntem ve yolunu, sayfasını, defterini onu sevenlere ve Türk futbol camiasına açmalarını, gerekirse ziyaret yöntemi üretmelerini talep ediyorum. 

Bu Türk futbol severlerinin, asli bir vefa borcudur ve hemde bu günkü iç düşmanlara karşı…!!! 

Ermert Revsen. 

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..