Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Lütfen bu blogu okuyun destek verin !

Lütfen bu blogu okuyun destek verin !
 

Nasıl Kıyılır Bu Meleğe


Bu bloğa olan desteğiniz ne kadar duyarlı olduğunuzu gösterecektir.

Sarhoş anne dört haftalık bebeğini mikrodalga fırına koyarak yaktı; şimdi hiçbir şey hatırlamadığın söylüyor.

ABD'de bir kadın dört haftalık bebeğini mikrodalga fırında yakmakla suçlanıyor. Talihsiz bebek ağır yanıklar nedeniyle yaşamını kaybetti. Mahkemeye çıkarılan kadın olayla ilgili hiçbir şey hatırlamadığını söylüyor.

2005 yılında meydana gelen olayda, bebek öldükten kısa bir süre sonra 27 yaşındaki kadın tutuklandı. Ancak daha sonra serbest kaldı. ABD'nin Dayton kentinde mahkemeye çıkarılan kadının avukatı müvekilinin suçsuz olduğunu iddia ediyor.

Polis kayıtlarına göre ise olay şöyle gelişti. Kadın gece geç saatte eve sarhoş olarak geldi. Saat 02.30'da bebek ağlamaya başladı ve anne mikrodalga fırında süt ısıttı. Çocuğun altını değiştirdi ve daha sonra tekrar uyudu.

Kadının komşusu da polise verdiği ifadede, genç kadının "sarhoş olmasaydım, bebeğim ölmezdi" itirafında bulunduğunu söyledi.

Bir insan, bir anne kendinden varolan, kanından, canından oluşan bir varlığı nasıl olur yakar aklım almıyor, almıyor. Nasıl bir insanlıktır bu. İnsanlıktan nasibini almamış birisi yapar ancak bunu. Tüyleri diken diken oldu adeta. Sinirden kanım dondu. O kadar zaman karnında taşı, heyecanla gelmesini bekle sonra da fırına koy yak. hem de bunu kendine zara vererek sarhoş bir halde. Lütfen git işine. beni daha fazla sinirlendirme. Ben paşamın bir yeri incinir diye ödüm koparken, o kadın bebeğini microdalga fırına koyuyor ve gidip yatıyor. Bu nasıl bir ahlaktır ve düşüncedir. Aklında bebeğini untturacak kadar ne vardı da bu hatayı yaptın bilemiyorum. Buradan bütün kinimi ve kınamamı yolluyorum. Lütfen sizde bu bloğa destek verin ve sizler sayesinde yayılsın, artsın. Bebeklerimizi sevelim, çocuğumuza daha fazla sahip çıkalım ki dikkatimiz bu yöne kaysın.

Sevgilerimi sunuyorum. Bu bloğa olan desteğiniz ne kadar duyarlı olduğunuzu gösterecektir.

Gökhan Cenker

Kaynak Haber : http://www.hurriyet.com.tr/dunya/8124081.asp?gid=200&sz=39230

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..