Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Lütfen bu sese kulak verin

Lütfen bu sese kulak verin
 

http://www.gorkemicin.com/


Dün bir blog yazdım. Duyarlılığınız için hepinize teşekkür ediyorum. Rekor kırarak 21 kişi okudu.

Amacım bloğumun okunması değildi. Sadece gencecik bir fidana yardım etmekti. Daha hayatının başında, en güzel yıllarında ağır bir hastalığa yakalanan bir gencin iyileşmesi için eski günlerine kavuşabilmesi için ufacıkta olsa bir katkı sağlayabilmekti.

Bir dakika düşünün, kendinizi Görkem’in ailesinin yerine koyun, maddi ve manevi olarak her şeyinizi vermişsiniz, çocuğunuzun eski sağlığına kavuşması için 300, 000 YTL’ye ihtiyacınız var. Ne yapardınız?

Görkem’in ailesi Valilikten yardım kampanyası için izin almış, sitesine girerseniz sizde göreceksiniz maalesef 6-7 ayda 8000 YTL civarında bir yardım yapılmış. Ben size, sizde yardım edin demiyorum, yardım eden eder, etmeyen etmez ama bunu varlıklı ailelere duyurabilirsiniz.

Hayat çok kısa, hepimizin, sevdiklerimizin, başına gelebilecek şeyler bunlar.

Sağlığımız bir anda bozulabilir, bugün sağlıklısınız ancak yarın sizde aynı duruma düşebilirsiniz. Bu tip şeylerde maddi anlamda ne kadar destek verdiğiniz değil duyarlı olup olmadığımız önemlidir.

Ben Milliyet Blog’a üye olduğumdan beri yüzlerce duyarlılık adına insanlık adına bir sürü yazı, yorum okudum. Lütfen bu sese kulak verin. Görkem’in çığlıklarına kulak verin.

Lütfen bu siteyi ziyaret edin.

http://www.gorkemicin.com/

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..