Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Lütfen gitme!

Lütfen gitme!
 

google


Lütfen beni yalnız bırakma..

Bir sen varsın.. bir seni bilirim, bir tek sana anlatabilirim derdimi.

Senle paylaşırım sevincimi hüznümü, aşkımı nefretimi..

Seçemesem de yüzünü tam olarak bilirim ki sensin bana en yakın!

Bilirim ki bir sen gelirsin benle heryere her daim..

Seni tutamasam da varlığın hep huzur verir bana; sana belli etmesem de öyledir işte!

Tek korkum nedir bilir misin?

Karanlık!

Azıcık da olsa ışık varsa bilirim ki hep yanımdasın..

Gölgemsin..

Onun içindir karanlığı sevmemem.

Işığa koşmam.

Seni seviyorum ışığım.

Seni seviyorum gölgem.

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..