Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Maç öncesi...

Maç öncesi...
 

Belki hepimiz de bir <ı>maç öncesi söylemi olarak kabul ettik, ama sözlere dikkat edin lütfen, sadece <ı>maç öncesi sözleri değil bu sözler…

Eksiksiz, kusursuz bir kişi Sayın Selahattin BEYAZIT…

Spor ile ilgisi olan, hele Galatasaray’lı olan herkesin tanıdığı birisi, önceki Galatasaray Başkanlarından.

Bugün gazetelerde bir mesajı çıktı, tüm Türkiye için bana göre çok önemli. Şöyle diyor Sayın BEYAZIT:

<ı>

<ı>“Ben Selahattin Beyazıt… Sanırım doğma büyüme Galatasaraylıyım. Galatasaray'da başkanlık yapmış, onurların en büyüğüne ulaşmışım. Galatasaray'ın UEFA Şampiyonu olduğu an boşalan sevinç gözyaşlarını hiç, ama hiç unutmuyorum. İşte bu yüzden, tam da bu yüzden, Bu akşam ben Fenerbahçeliyim. Chelsea deplasmanında tribündeki Fenerbahçelilerin arasında ben de bulunacağım. Gerçek Galatasaylılık budur. İşte tam da budur!...

<ı>

<ı>Bunun sadece sporla sınırlı olmadığını, ihtiyaç duyduğumuz birlik, beraberlik ve dayanışma duygusunun ülkemizin içinden geçtiği bu zor günlerde her alanda karşılığının olmasını düşünmekteyim.”

<ı>

Önce bu düşünceyi, bugünün <ı>“Yöneticileri(!)” bağlamında ele almak istiyorum…

Sporu <ı>”Rekabet”siz düşünmek olası değil. Sporu rekabet olmadan düşünürseniz, kuru soğanı katıksız, üstelik de cücüğü de yenmiş, size kalmamış olarak yemeye benzer.

Biraz anormal bir cümle oldu, ama anlattım sanıyorum derdimi.

Sporda rekabet elbette olacak. O rakip duygular içinde yapılan ve seyredilen spordan aldığınız zevk, lezzet bir başkadır.

Ne yazık ki bu tadı alamıyoruz. İşin içine rekabetten çok şiddet giriyor ve işin ilginç olan tarafı, şiddeti oluşturan nedenlerin başında, yöneticilerin spor adına, takımları adına yaptıkları açıklamalar, ölçüsüz söylemleri geliyor.

Umarım, Sayın BEYAZIT’ın bu anlam dolu sözleri, birçok yöneticinin kulağına küpe olur.

Yine umarım, hangi takımın taraftarı olursa olsun, herkesin kulağına, ruhuna, beynine ayrıca yer eder.

Yukarıda söylenen bu güzel anlatımın, ayrıca da ülkenin birliği ve beraberliği için söylenmiş söz olduğuna dikkat edersek, ayrıca çok daha anlamlı olduğunu göreceğiz.

Teşekkür ederim Sayın Selahattin BEYAZIT…

Keşke olabilseydi de, sizler gibi duayenlerin onay vermediği kişiler sporun içinde olmasalardı…

Ya da sizleri örnek alabilselerdi…

Dualarımız, bugün Fenerbahçe için…

Sözler, öğütler beynimize yerleşirse, bundan böyle de tüm bu tür karşılaşmalarda bütünlüğü yakalar ve duada da birlikte oluruz.

Kolay gelsin Fenerbahçe…

Bugün senin yanındayız…

02 NİSAN 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..