Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Makam koltuğu

Her nasıl olmuşsa olmuş, ormanda yaşayan hayvanlar bir gün, gırgır olsun diye, `Demokrat`adını koydukları Tilkiye, ormanın dirlik ve düzenliğini koruma görevini vermişler.

Demokrat Tilki, "Ben de `Saygı Duyulanlar` sırasına kondum" diye sevinçten göklere uçmuş. Ertesi günü hemen bir çilingir sofrası kurmuş ormanın ortasına; hem içiyor, hem övünüp duruyormuş.

O sırada yanından geçen `Adalet`adında, iyi bir terbiye görmüşe benzeyen Zürafa:
-Merhaba Demokrat kardeş, nasılsın diye sormuş?
-İyiyim be anam, içiyorum içiyorum, şu `Hukuk`adındaki Aslan`ı pataklıyorum, demiş Demokrat...
Adalet, hemen uzaklaşmış oradan.
`Medya` adında çok zipir olan Zebra da aynı yerden geçerken:
-Selam Demokrat abi, demiş; ne yapıyorsun?
Demokrat:
-"Kafayı çekip çekip, Hukuk`u marizliyorum", demiş.
Medya da hemen tüymüş oradan.
Sonunda `Bùrokrat` adını koydukları Köstebek de, Tilkinin hatırını sorunca aynı yanıtları işitmiş:
- "Aslan`ı pişman ediyorum `Hukuk` olduğuna"...
Demokrat adındaki Tilkinin efelenip durması, Hukuk adındaki Aslan`ın da kulağına gitmiş ve Hukuk da gelip dikilmiş Demokrat`ın karşısına:
-Ee anlat bakalım Demokrat Efendi, demiş, ne var ne yok?
Demokrat hemen bir çeki düzen vermiş kendisine ve:
-Ne olsun Sultanım Hukuk, demiş; kafayı buldum iyice, abuk sabuk konuşuyorum işte...
* * *
"Sarhoşluk sade içki ile değil, bazen üstüne oturulan "makam koltuğu" ile de oluyor."

Eh!.. İnsanoğluna 'hasta olma' şansı bile tanımıyor düzen, arkasından hemen çakallar işbaşı yapıyor!!

 

 
Toplam blog
: 193
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

İsveç`in Göteborg şehrinde oturmaktayım;  evli ve bir kiz bir oglan iki çocuğum var. İsveç`te..