Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '15

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Makyaj

Makyaj
 

Makeup Model : G.Karataş


Merhaba arkadaşlar. Makyajla ilgili öğrenmek istediklerinizle birlikte karşınızda olacağım. 

Bu makyajı ise modelimin nişan sözü için yaptık. 

Öncelikle olabildiğince hafif bir makyaj yaptım. Modelimin saçlarını ve ten rengini baz alarak yaptım.

Öncelikle fondöten ve modlaj çalışması yaptıktan sonra astar far uyguladım. Sonra kızıl kahve tonunda bir far ile göz sonunda kaş hizasını baz alarak ters ve çizdim ve yukarı doğru dağıttım. Kirpik diplerini belli etmek amacıyla siyah ince bir eyeliner çektim ve göz altında yarım göze olarak koyu kahve kalem kullanıp çok hafif dağıttım. Sonra bütün kirpik takıp allık sürdüm ve son olarak transparan pudra uyguladım. 

Modelim artık hazır :) 

Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 22
: 807
Kayıt tarihi
: 10.10.12
 
 

Ben kim miyim? Ben, sokakta başı boş yürüyen adamım, karnında bebek pencerede kocasını bekleyen a..