Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Siyaset
 

Manavgat CHP’ de son dakika

Manavgat CHP’ de son dakika
 

Manavgat Belediye Başkan Adayı Şükrü Sözen ve Mehmet Çınar


Manavgat CHP ilçe Başkanı Mehmet Çınar, Yönetim Kurulu üyesi Ali Ay ve İlçe sekreteri Mehmet Ali Örs genel merkezce görevden alındı.

Parti yetkilileri tarafından yapılan açıklamada; kararın bir süre önce Manavgat Otogar’ında bulunan MATSO Konferans salonunda gerçekleşen “CHP Antalya Doğu İlçeleri İstişare Toplantısı”nda yaşanan poster kriziyle ilgili olduğu belirtildi. Toplantıda Side'den aday adayı olan Fahrettin Tüter, İlçe Başkanı Mehmet Çınar'ın toplantıyı açmak üzere konuşmasına başladığı anda ayağa kalkarak, “Bu toplantı başlamaz. Salonda Atatürk ve CHP Genel Başkanımız Deniz Baykal'ın posteri bulunmamaktadır” demiş, Tüter’ in uyarısının ardından sonra poster kürsüye asılabilmişti. Konuyla ilgili İl Başkanı Ömer Melli bir açıklama yapmış ve şunları söylemişti.

“Değerli arkadaşım Fahrettin Tüter’in uyarısından dolayı kendisine çok içten teşekkür ediyorum. Bu uyarı içerisinde bulunduğumuz sorumluluğu bir kez daha hatırlattı. Tüm ilçe başkanlarımla birlikte bu tür organizasyonlarda daha titiz davranmamız gerektiğini algılamış olduk. Teşekkür ediyorum ancak bir nokta var değerli arkadaşlarım. Hepimiz insanız, hepimiz şu veya bu şekilde hata yapmış olabiliriz. Manavgat örgütümüzün bilerek Atatürk’ün, ya da Genel Başkanımızın posterini asmamış olduğunu düşünmemiz mümkün mü? Hatayı kabul ediyorum ancak, değerli arkadaşlar biz bir partiyiz, biz bir aileyiz biz eğer birbirimizin hatalarını kapatmayacaksak ve uyarmayacaksak olmaz” diye konuşmuştu.

Yaşanan bu krizin arkasından 14 Ocak Çarşamba akşamı İl Başkanı Ömer Melli’ nin eski ilçe başkanlarından Abbas Tarakçı’ yı arayarak; şu an sana Genel Merkezimizin kararını iletiyorum. Bu günden sonra İlçe Başkanlığı görevi sana verildi, hayırlı uğurlu olsun dediği öğrenildi.

Kararın Genel Başkan yardımcısı Yılmaz Ateş, Antalya Milletvekili Osman Kaptan ve bölge milletvekillerinin ortak kararı olduğu bildirildi.

İlçe sekreteri Mehmet Ali Örs' ten boşalan yere Nezih Özgenç, Yönetim kurulu üyesi Ali Ay’ dan boşalan yere ise Sabri Özen’ in getirildiği belirtildi.

Konuyla ilgili görüşlerine başvurduğumuz yeni ilçe başkanı Abbas Tarakçı ise Partim bu görevi bana vermeyi uygun görmüş. Partim için bu güne kadar olduğu gibi bundan sonra da canla başla çalışacağım, dedi. Kararla ilgili, ne düşündüğünü sorduğumuzda ise, biz emeğe saygılı bir parti olarak bu güne kadar bu görevi yürüten Mehmet Çınar başta olmak üzere tüm arkadaşlarıma teşekkürü borç biliriz, dedi.

Umarız CHP ve en önemlisi Manavgat için hayırlı, uğurlu olur.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..