Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Müzik
 

maNga'nın eurovision şarkısının, Türkçe sözleri.

maNga'nın eurovision şarkısının, Türkçe sözleri.
 

Türk toplumu olarak müzik zevkimiz ortadayken, Euorovizyon şarkımız için yapılan temelsiz yorumlar beni hiç ilgilendirmiyor aslında.
İlgilendirmemeli de zaten!
Öyle ya, oy verecek olan bizler değiliz ki!
Hem müzik otoriteleri dışında kalanların bu tarz bir şarkıyı anlayabileceklerine de asla inanmıyorum!

Ayrıca şarkının ingilizce olarak seslendirilmiş olması bunda en önemli etken!

Bu nedenle, yapacaklarımız Manga gurubunun yarışmada Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmesini dilemekle sınırlı kalmalı!
Çünkü, geçmişte yaptığımız başarı oranı tahminlerimiz bizleri hep hayal kırıklığına uğrattı!

Ayrıca yarışmada sadece müzik yaparak birinci olunamıyor, yarışmadaki oylamalar önem taşıyor.
Bunun içinde biracık reklam payının olması gerekiyor pek tabii ki!
Manga gurubu da bu özelliklere sahip bir isim!

Geçen yıl Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen MTV Avrupa Müzik Ödülleri töreninde, "Avrupa'nın En İyi Sanatçısı" ödülünü almıştı bilindiği üzere.
Reklamsa reklamın en kralı budur işte, daha ne olsun?

Manga grubuna yarışmada başarılar diliyor ve sizi "We could be the same" adlı şarkının Türkçe sözleriyle başbaşa bırakıyorum..

AYNI OLABİLİRİZ
Rüyalarımda gördüğüm O sen olabilirdin
Göründüğünden çok daha fazlası,
Hayatta istediğim her şey olabilirdin
Ne demek istediğimi anlıyor musun?
Bunun kader olabileceğini görüyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onların kendi oyunlarında yenilebiliriz
Bunu gözlerinde görüyorum
Bu bir sürpriz değil
Seni bir yıldız gibi dans ederken gördüm
Ne kadar faklı olduğumuz önemli değil
Bunca zamandır
Seviyorum seni
İsmini bile bilmiyorum
Sadece bir geceliğine
Aynı olabiliriz
Ne derlerse desinler fark etmez
Yeni bir sayfa açtığımı hissediyorum
Dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum
Dramın sona ereceğini düşünmüyorum
Hiddeti bırakacaklarını düşünmüyorum
Ama dünyanın muhteşem olabileceğini biliyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onları kendi oyunlarında yenebiliriz


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..