Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '16

 
Kategori
Uzay
 

Mars Gezegeni çıktı Ay’ın havası söndü ya da nasılsa hayat yok diye boş verdik

Mars Gezegeni çıktı Ay’ın havası söndü ya da nasılsa hayat yok diye boş verdik
 

Bekleniyordu ama bu kadar çabuk olması tuhaf “Ay dede”nizi nasıl unuttunuz? Mehtaplı gecelerde dolunay, yarım ay, hilal… Ay tutulması, “Ay’ım güneşim” şarkılarda… Ne nankör insanlarsınız siz ya, baktınız ekmek yok kırk yıllık sevdanızı kaldırıp attınız. Ben Ay olsam yüzünüze bile bakmam!

Size en yakın benim. Hem nereden biliyorsunuz işe yaramadığımı. Koca bir dünyayım ben. Hayat olmasa da bana yine işiniz düşer.

Gerçekten bir zamanlar Ay ile yatıp kalkan insanlık şimdilerde hiç Ay’dan bahsetmiyor. Bu durum normal değil. Sonuçta bizim ilk uzay maceramız Ay ile başladı. Ora ile ilgili film, fotoğraf görsel medya gibi aktiviteler olması lazım.

Hayat yoksa bir gezegen tümüyle önemsiz hale mi geliyor. Sonuçta burası koca bir dünya. Ve bize en yakın gezegen. Araştırmaların devam etmesi gerekir. Ay tutulması bile unutuldu. Herhalde artık ay tutulmuyor da.

İnsanoğlu çok nankör. Ay’da hayat olsaydı şimdi görürdünüz! Bir gün inşallah tekrar ihtiyacınız olmaz. Utanmadan hangi yüzle gideceksiniz!

Yarın öbür gün hayat olmadığı anlaşılırsa Mars da aynı duruma düşecek. Ay’ın ne olursa olsun insanların gönlünde bir yeri vardır. Hani mübarekti, Ay’a çıkmak günahtı! İnsanoğlunu öğrendik, ona göre işine yaramayan hiçbir değer değer değildir. Oysa ben bu kadar büyük toprak parçasının uzayda boşu boşuna durduğuna inanmıyorum. Bilinmeyen dünyalara sonsuz yolculuklara çıkmadan önce bilinen dünyaları iyice bir araştıralım derim.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..