Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Matrix' zede olduk...

Matrix' zede olduk...
 

Efenim, Bayram tatilimizi de hayırlısıyla tamamladık ve tekrar yerlerimize gelerek çarkı döndürmeye koyulmuş bulunuyoruz. Bayramı “ Home sweet home ” tatil merkezinde, “ televizyon ”animatörleri eşliğinde geçirdik. Rahmetli babamın değişiyle “ aptal kutusu! ”

Eşim de pek sevmez televizyonu. Ama dün akşam TGRT’de Matrix Reloaded’ ı bulunca sevinçten ne yapacağını şaşırdı. Hemen info’dan filmin kaçıncı dakikasında olduğunu da kontrol etti. Yeni başlamış. Kilit vaziyette koyuldu izlemeye. Nasıl olduysa vaktiyle filmi tam izleyememiş . Bayılıyor "takip" ve "dövüş" sahnelerine. Sonlarına doğru “ To be continued ” yazdı. Ve birden Matrix bitti! Biz araya reklam aldılar diye sakince bekliyoruz.

Matrix kesildiğinde “Dış Hatlar” diye bir "şey" başladı. İnfo’ ya bakıyoruz; filmin bitmesine daha yarım saat var! “ Eşim "Fragman girdi herhalde. Dur başka kanala gitme. Filmin sonunu izlemem lazım! ” diye hop oturup hop kalkıyor. Beş dakika geçti. Neredeyse on dakika oldu. Yok! Hala adamın biri kafasında kırmızı bir bandanayla birbirine kavuşan, sarılan insanların arkalarında durmuş melül melül bakıyor!

Benim koca da olan bitene inanamıyor. Aynı vaziyet bana bakıyor. Film kazaya mı kurban gitti? Bilerek mi yaptılar? Birden celalleniyor ve bağırmaya başlıyor “Telefon olsa arayıp şikâyet edeceğim. Olur mu canım böyle şey? Daha yarım saati vardı filmin! ” ekranın altında bant geçiyorlar: Az sonra “ Dış Hatlar" ??? Benimki kuduruyor, “Ne az sonrası. Başladı işte. Bal gibi de başladı program. İnanmıyorum yaaa!” Sinirinden gitti yattı. Bizim televizyon keyfi de böylelikle!

Sabah oldu. Birlikte işe gidiyoruz. Alel acele hazırlanmaya başladık. Uyandığı gibi söyleniyor benimki. “ Şu nerede! Bunu da yapmamışsın! Geç kalıyoruz! Hadi! ” Yola çıkmışız. Eşim öndeki araca kızıyor. Bağırmaya başlıyor. “ Çattık be! Adam yürüsene! ” Yolun kenarında minibüs durmuş, yolcu indiriyor. Benimki ona da bağırıyor. Şaşkınım. Çıtım çıkmıyor. Normalde bu adam inanılmaz sakindir. Dünya iyisi biridir. İşin kötüsü az kaldı, birbirimize gireceğiz. Gerildim ben de. Soruyorum; “Neden böylesin bu sabah? ” "Matrix'in içine ettiler! Ondan!"

Meğer hala TGRT’ye sinirliymiş. Susuyorum. Adam haklı.

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..