Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Maymun gözünü açtı!

Maymun gözünü açtı!
 

12 Eylül’de askerdim!

Haber merkezinde santral nöbetindeydim gece on ikiye kadar. Güya haber merkezi! Hiçbir gelişmeden habersiz olarak boş odanın birindeki kampetin üzerine uzandım, uyumuşum!

Sabah sekizde uyandım! Kahvaltılık bir şeyler almak için kantine gidiyordum ki baktım arkadaşlar tam teçhizatlılar!

“Ne oldu, bir durum mu var?”

“İhtilal oldu ya? Haberin yok mu?”

“Yoook! Ne zaman oldu? Kim yaptı?”

“Gece sabaha karşı! Asker yaptı!”

“İyi o zaman!”

O zamanlar berbat bir ortam vardı. Her gün yurdun dört bir yanında sağ-sol çatışmaları oluyordu. Onlarca can gidiyordu.

Kim yaptı derken, olur ya, ya sağcılar ya da solcular bir ihtilal teşebbüsüne kalkışırlar diye düşünmüştüm.

“Emir komuta ihtilalı hoşuma gitmişti!”

Konsey üyeleri İskenderun’a geldiği gün biraz sıkıntı çekmiştim sadece! Direkt bağlantı kurduk odalarına! Telefon bağladık! Birkaç görüşme yaptırdım o kadar.

İhtilal olduktan sonra şıp diye kesilmedi olaylar! Öyle bazılarının dediği gibi değil yani! Devam etti ama basında yer almadı! Zamanla bitti.

Bugünler bakıyorum da sanki o günlerin rövanşı alınacak gibi havalar estiriliyor!

“Sanki Kenan Evren 12 Eylül’de yeni bir ihtilal yapacak!”

O yapmasın biz yapalım!

12 Eylül’de doğanların çocukları ilköğretimde okuyorlar! Bunlar gözünü yeni açtı!

“Maymun gözünü açtı yani!”

Açtı mı dersiniz?

Yoksa bir avuç kabuklu fıstığa mı gidiyor?

Bence bir düşünün!

Uzatmayayım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..