Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

MB'ciler son nefeslerinde ne derler?

Yüce Tanrım geçinden versin ama internette bazı ünlülerin son sözlerini okuyunca acaba bizim MB’dekiler son sözlerinde neler derler diye bir derleme yapayım dedim!

Ahmet Balcı ( önce kendimi attım ateşe!)

“ Fah..! Fah..! A! Huriye!”

Erkan Arkut.

“ Mehdi!.. Hani Mehdi gelmedi!”

Doğrumu.

“ Oh!.. Ne oruç ne namaz! Kurtardık!”

İlyas Bayram.

“ 30 Şubat Cennet! Kahvaltıya bekliyorum!”

Nedim Üstün.

“Eyvallah Baba!”

Muzaffer Cellek.

“ Bartın… Bartın… Battuk!”

Mesut Selek.

“ Hayat bir tiyatroydu!”

Ümit Culduz.

“Cennetse gelmem!”

Serhat.

“ Ege sahili Hocam!”

Murat Hacıoğlu.

“ Muhabbetle!”

Necati Tüfekçi

" Biber gazı var mı orada?"

U. Kesici.

"Sonunda liberallere geldik!"

Newyorker.

"Tabutuma kendi resmimi asın!"

 

Not: Hanımların ne diyeceği konusunda bilgim olmadığından yazmadım!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..