Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Aile
 

Tasarruf tedbirlerim başarılı gidiyor!

 

Evlatlarımı hep bir plan dahilinde büyüttüm, yetiştirdim!

Patronumun bir sözü kulağıma küpe olmuştu!

“Ahmet, şantiyeci adam uyanık olacak! Muhasebeci ve yemekhaneci ile arası iyi olacak! Harçlığı bitti mi muhasebeciden avans alabilir, aç kaldığında  yemekhaneden karnını doyurabilir!”

Ben bunu denemiş ve başarılı olmuştum!

Çocuklarımı yetiştirirken de bu yolda yürüdüm!

“Onlardan en kolay nasıl faydalanabilirim?”

Kızım bankacı oldu! Artık para derdim yok, banka kuyruğu yok!

Açıyorum telefonu!

“Kızım ya! Şu şu faturaları öde, akşama gel parasını al!”

Akşam uğradığında çark ediyorum!

“Aman be; iki fatura ödedin, koş parasını al! Ay başı, ay başı! “

Bir daha da utanıyor istemeye!

Bundan iki yıl önce Ali ile Selami’ye kahvaltıda duygusal bir nutuk çektikten sonra direktifimi vermiştim!

“Ali, sen en yakın zamanda on kilo alacaksın oğlum! Ne yersen ye, o kiloyu al! Selami, sen de beş kilo vereceksin en az!”

2012 yılının zor geçeceğini biliyordum! Giyim kuşam masraflarını asgariye çekmem lazımdı!

Ali’nin pantolonu dar, Selami’nin montu bol geliyordu!

Sağ olsun evlatlarım geçen iki yılda direktifim doğrultusunda hareket ettiler!

Şu an Ali’nin pantolonları da oluyor, Selami’nin montları da oluyor!

Yalnız!

Ali’ye ekstradan bir direktif daha göndermem icap etti!

Botları olmadı!

İzmir’e giderken yepyeni botlarını evde bıraktı, orada lazım olmaz diye; ama dar geliyorlar!

“Ali; oğlum, bir daha bot alırken 43 numara al! Beni de düşün!”

Ertuğrul Ata’yı da bu plan doğrultusunda yetiştiriyorum!

Doktor olacak!

Yaş ilerledi! Hastalıklar başlayacak!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..