Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

MB üyesine BM üstün liyakat nişanı verildi

MB üyesine BM üstün liyakat nişanı verildi
 

ANASAN Genel Başkanı Sabit İnce BM:Üstün Liyakat Ödülünü alırken...


MB üyesine BM Üstün Liyakat Ödülü verildi 

Milliyet Blog üyesi Şair, Yazar, Gazeteci, Araştırmacı, ANASAN (Anadolu Şair, Yazar, Ozan ve Bilim Adamları Birliği) Genel Başkanı Sabit İnce'ye Almanya da düzenlenen bir törenle Dünya ve Türk Edebiyatına üstün hizmetlerinden dolayı, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ÜSTÜN LİYAKAT NİŞANI verildi. 

Kanal Avrupa tv de canlı yayın programında liyakat nişanı ve beratı, Birleşmiş Milletler Kültür Elçisi Azerbaycanlı Profesör Elçin İskenderzade tarafından verildi. Nişan takma töreninde bir konuşma yapan Sabit İnce çok mutlu olduğunu ve "Ülkem adına ve bir Anadolu sevdalısı olarak aldığım bu ödülü, Türk Milleti adına almaktan büyük bir onur duyuyorum. Bu ödül benim değil kültürümüzün ve milletimizin edebiyat ve kültür alanında nerede olduğunun bir göstergesi olması açısından tüm milletimize verilmiş bir ödüldür. Bu ödülün şahsımda gerçekleşmesinden ayrıca gurur duyuyorum. 40 yıllık bir sabır ve emeğin karşılığı olarak takdim edilen bu ödülü onurla kabul ediyor ve Birleşmiş Milletler kültür komisyonuna ve emeği geçen, öneren ve imza koyan kurul üyeleri başta olmak üzere ödülü takdim eden Prof. Dr. Elçin İskenderzade'ye çok teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu. 


Ödülü takdim eden Kültür Elçisi İskenderzade'de; “Bu ödüle, Sabit İnce verdiği üstün hizmetler dolayısıyla layık görüldü. Emeğinin karşılığı olarak üstün çalışmalarından dolayı bu ödül kendisine layık görüldü. Bir Türk'ün böyle bir ödüle layık görülmesi Azerbaycanlı bir Türk olarak benim için de onur vesilesi olmuştur. Kendisini kutluyor ve daha nice ödül ve başarılar diliyor, 40. sanat yılında bu ödülün verilmesini de anlamlı bulduğumu belirtmek istiyorum.” dedi. 


Ödül töreninde bulunan şair ve yazarlar ile Nevşehirliler de büyük onur duyduklarını, Kayseri de yaşayan şair, yazar, gazeteci Sabit İnce'nin bu ödülünün aynı zamanda Kayseri'ye de bir armağan ve ödül olduğu özellikle vurgulandı. Değerli üyemizi kutlar, diğer üyelerin de aynı gururu yaşamalarını dileriz.  

 
Toplam blog
: 214
: 5488
Kayıt tarihi
: 03.08.08
 
 

Emekli eğitimci, araştırmacı yazar, şairim. Ülkemin cennet ile cehennemi bir arada yaşadığı bir zama..