Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Meçhulü Ararken (2)

Meçhulü Ararken (2)
 

Hayatın bir yerinde durdu gönlüm,
Baktım dünya durdu.
Leyladan bi-haber Mecnunlar,
Leylalar kendine bir başka dünya kurdu.

Gönül bu ya,
Sevdim ben de herkes gibi bir gün,
Toz-pembe hayallerle dolaştım günlerce.
Bir deli bora çıktı ansızın
Sevgilimi bir yana,
Beni bir yana savurdu.

Derviş misali,
Arzın dört bir yanını dolaştım.
Vadilerden geçtim, çöllere ulaştım;
Nehirler gördüm, denizler aştım.
Soğuk dondurdu, sıcak kavurdu.

Bıktığım gün bu dünyadan,
Bir anka kuşu düştü önüme,
Beni Kaf Dağına götürmek için.
Et istedim, et getirdi,
Süt istedim, süt getirdi.
Geçemedim bu alemin serhaddinden öteye,
Anka kuşu durdu.

Melek sandım kendimi,
Yunusca düşündüm;
Saf dediler.
Sevgi dedim, şefkat dedim, saygı dedim;
Laf dediler.
Şeytana uydum, günah işledim,
Bir kulu vurdu, bir Allah vurdu.

Düşman etti bu hayat
Beni bir gün birilerine,
Yüreğimde ak olan ne varsa silindi.
Amma uyudum,
Halbuki, düşman uyumaz, su uyurdu.

Bir sebep aradım bu yolculuğa,
Bulamadım.
Yıllarca kıvrandım durdum
Yüreğimin zindanında.
Yıllar sonra anladım:
Beni peşinde sürükleyen,
Ufuktaki nurdu.

 
Toplam blog
: 30
: 733
Kayıt tarihi
: 11.09.10
 
 

1959 Nevşehir/Ürgüp doğumluyum. 1980 Eskişehir Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Türkiye'nin çeşitli yerl..