Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '07

 
Kategori
Siyaset
 

Meğer alayınız fasulyeymişsiniz

Meğer alayınız fasulyeymişsiniz
 

Bir, iki, üç, dört,

İkişer ikişer sayalım..

İki, dört, altı, sekiz...

Üçer üçer

Üç, altı, dokuz, on iki..

Beşer beşer sayalım uzatmayalım..

Beş, on, onbeş....

Son olarak. Onar onar

On, yirmi, otuz.....

İlkokulda önce rakamları, ardından “fasulyelerle” saymayı öğretiyorlar

Peşinden çarpım tablosu....

Oldum olası matematikle aram yoktur... ( İlkokul öğretmenim Gülümser Akkan’ın kulakları çınlasın, ne kadar uğraşmıştı benimle)

Son dönemde merak ettim de üzerine düşer oldum..

Matematikle uğraşan beyinler yaşlanmıyormuş.

Benimkisi korkudan.

İlkokuldan liseye kadar, sınıfın en kısa boylusu, en koca kafalısı, en boz tüylüsü bendim...

Bu özelliklerim boşa gitmedi.

Sınıf arkadaşlarım bana “civciv” demeye başladı...

Civciv aşağı civciv yukarı..

Ufak tefek olmanın dezavantajı oynanan oyunlarda oynayamamaktı...

Yalvarırdım beni de oyunlara alsınlar diye...

Güçsüzüm ya, çelimsizim ya...Oynarsam adamdan sayılıp, benim takım güçsüz olacak ya..

Hainler almazlardı..

Kenardan izlerdim...

Bir gün bütün sınıf yakan top oynarken, Gülümser Akkan halime acıdı..

Sınıf arkadaşlarımı fırçaladı...

-Aliyi niye almıyorsunuz oyuna?

-Öğretmeniiim o çok küçük hemen vuruluyor...

-Fasulyeden olsun oda....

-

Fasulye olmanın avantajı ne olursa olsun oyunda kalmaktı...

Bir öte, bir beri koş baba koşalım..

Futbolda fasulye oldum sayılmadım...

Baskette fasulye oldum, sayılmadım..

Toplu kukada fasulye oldum sayılmadım..

Oynadığım oyunlarda benim takım hep bir fazla oldu, ben sayılmadım...

Lise bitene kadar sadece Nüfus sayımlarında saydılar beni...

Bu güne kadar Fasulye olduğuma üzülür dururdum..Gazetede bir haber okudum;

Şimdi mutluyum...

Meğer Alayınız fasulyeymişsiniz haberini yok.....Hahahahahahhaaaa

Tandoğan’a gittiniz sayılmadınız ( Katılım yetmiş bin!)

Çağlayana gittiniz sayılmadınız...( Katılım yüz seksen altı bin!)

Üzülmeyin ama oynadığınız takım hep bir kişi fazla..

SEÇİMLERDE SAYILACAKSINIZ!!!

Foto: http://www.portakalagaci.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..