Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Melahat'ın ilenmeleri ...

Melahat'ın ilenmeleri ...
 

Senin vicdanın nerede İlhami
Hem akşamları ilham veriyorsun
Sonra kaçıp dağların arkasına gidiyorsun.
İnsafın bu kadar mı?
Herhalde senin vicdanın
Belinde saklı,  yoksa
Bu kadar yalanla
Sen yüksek mevkilerde olurdun
Bir Bakarsın Vekil bile
Kim bilir?

Sen kendini ne sanıyorsun,
Vicdansız.
Bu milleti bırakıp giderken,
Sekiz çocuk, bir de karı
Seni eşekler arayıp bulmalı
Arkandan köpekler kovalamalı
Senin için ne diyeyim ben…

Yok vekil olacakmış,
Yok, adaylığını koyacakmış..
Çok zengin olacakmış…
Seni alçak seni…
Salı pazarında buldun beni
Üç gün gezip tozma
Ondan sonra bir bir peşine
Çocukları yuvasına koyma..
Seni alçak seni…

Yok vekil olacakmış,
Yok taksilerde gezecekmiş..
Seni oraya seçecek olanın
Anasını, avradını ve de sülalesini
Ben Melahat, ne yaparım biliyor musun?
Ah, İlhami ah… Beni yaktın,
Bari başkalarını yakma
Sonra ikide bir de başlarına kakma
Bana siz oy verdiniz, diye…

Seni bir bulursam,
Kapının önüne kamp kuracağım,
Sen beş demiştin,
Al sana faizi ilen , tam sekiz tane
Memlekete asker yetiştirdin
Her şeyi bok ettin,
Sçtın , batırdın kaçtın…

Ben ne deyim İlhami
Allah belanı versin…
Ölünü de üç kurşunla yere sersin
Bakkal Mustafa senin hesabını görecek
Hem de benden izinsiz
Görecen sen, görecen…

Benden izinsiz 3.kumayı da alırsın ha
Seni alçak , bastı bacak seni..
Herkesin aklı mı yok be
Parası mı çok…

Seçsinler seni,
Seçsinler de görsünler
Dünya kaç bucakmış..!

Hey felek hey
Kimine pasta yedirirsin
Kimine de kelek…
Bizim de payımıza İlhami düştü..
Yesek de mi gitsek
Yemesek de mi…

Ne deyim… Bizim millet kayıtsız
Sen en iyisi Allahından bul…
Desene yine bizim işler Allaha kaldı..
Allah ise kerimdir.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..