Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Melekle son pazarlık

Melekle son pazarlık
 

Yavasça gözlerini açtı sadece beyaz bır ısık vardı... Ne kadar zamandır uyuyordu bilmiyordu... Kalktı etrafına bakındı nerede olduğuna bır anlam veremedi...

Derken tok bir ses hoşgeldin dedi... Nereden gelmişti bu ses neredeydi kimdi onunla konusan... Sonra hosgeldin dıyen ses hatırlamasını sagladı herseyı.
evet olmustu onun sayesinde hatırladı herşeyi.bir anda ağlamak istedi ama gözlerinden yaş gelmiodu. Aynı ses gelmez dedi o insanlar için sadece..nasıl insanlar için benim daha yapıcaklarım var geri gönder beni dedi söyleyemediklerim var dedi... Sonra o ses devam etti seni doğduğun andan beri izliyorum dedi ne kadar sanşlı olduğunuzun farkında bile değilsiniz.Sana son bir sanş daha veriyorum ebedi yolculuguna çıkmadan önce dunyada yarım kalan sadece bir işini tamamlama fırsatını vericem dedi. ve ekledi iyi düşün bu son şansın...Nasıl olucak bu dedi bu buyuk bır heyecanla sadece hisset ve gözlerini kapa dedi o ses ..

Gözlerini kapadı ve açtıgında saat calıyordu sabahın yedisiydi ...mutlu olmustu gordugu demekki bir rüyadı ama sonra fark etti burası onun evi değildi.Onun eviydi burası ..hep merak etmişti evini başucunda kıtabı ve duzenli bir yatak odası , her zamankı gıbı gene zor uyanıodu saati ertelemeye aldı ve bir kez daha ..Gerceklerin farkındaydı seslendı ama sesını duyaramadı sadece izleyebiliyordu.

Sonra o yatagından zorda olsa kalktı yıne işe gidiyorum dedi kendi kendine..guzel bır dus aldıktan sonra giyinmeye başladı. gene kahvaltı etmeden cıkmıstı evden..Arabasına bındı o da hemen sağ tarafa oturdu bır an onu fark ettıgını sandı ama fark edemezdıkı.sonra yolda radyoyu actı bırlıkte dınledıklerı sarkı calıodu ve yuksek sesle soylemeye basladı..bıraz daha actı sesını radyonun etraftakı arabalar ona bakıodu o hıcbır seyı umursamadan soyluyordu ve sarkı bıttı esas olan o zman oldu ..sarkı bıttıgınde hala bana neden acılmıosun be aptal dedı gulerek bende senı sevıyorum her zorluga ragmen.

Inanamamıstı duyduklarına..halbukı oda onun red etmesınden cekınıodu.Nasıl olurdu o artık bu dunyada yoktu ama sevdıgı askı buradaydı.Tekrar aglamak ıstedı ama aglayamadı.o sesın soyledıklerı aklına geldı hısset ve gozlerını kapa ...ve bır anda bagrınmaya basladı senı sevıyorum ne olur duy benı dıye ...Ama duymuyodu tekrar onu ızlemeye devam ettı ...Kız onu aramaya karar vermıstı , kendı numarasının cevrıldıgını goruyordu ..telefon calıyordu ama dogal olarak acan yoktu cunku o zaten olmus ve onun yanındaydı.telesekreter devreye gırdı ve kız konusmaya basladı..

Gunaydınnn dedı uzatarak ve sonra devam ettı ben cok dusundum ve senden de umudu kestım artık benım rededecegımı dusunerek ve benı kaybetcegını umarak bazı seylerı soylemedıgını bılıyorum artık bu yuzden ben sana soyluyorum bırımızden bırı adım atmalı dımı dıyerek ..onu cok sevdıgını ve ona sık oldugunu ve her sabah sonsuza kadar bırlıkte uyanmak ıstedıgını soyledı ve tekrar onu sevdıgını soyleyerek telefonu kapadı.

Tum bunları duymustu once cok mutlu oldu sonra yıkıldıgı an hemen ardından geldı olurken bıle acı hıssetmemıstı ama suan parcalandıgını hıssedıyordu..Bırden o sesı tekrar duydu ne yapmak ıstıyorsun dedı ona cevap vermek ıstıyorum dedı o zaman dedı yaz ve senın ıcın o gıtmeden masanın ustune ben bırakayıp dedı ...

ve onu cok sevdıgını yazdı ona asık oldugunu , merhaba dedıgınde ona asık olmustu hepsını anlattı ve sonsuza kadar onu ızlıcegını soyledı...

donup mektubu arkaya uzattı ..ve bır sonrakı anda gene o beyaz bulutların oradaydı.aynı ses senın cennetın her sabah onunla uyanmak dedı ve her anın artık onunla gecıcek dedı ama sadece ızleyebılırsın dedı ..ve bu senın cennetın dedı.

Eger gercek ask ıse senın yanında olucaktır hep dedı...

Pekı dunyada ne oldu ...kız ofısıne geldı mektubu okudu dunyaya yenıden geldıgıne ınanmaya basladı ıkıncı bır yasam bu dedı..sonra cok degıl bır saat kadar bu mutlulugu yasadı ve onun kotu haberı geldı....

Son olarak ne olur ısteklerınızı soylemek ıstedıklerınızı ertelemeyın bazen telafısı gercekten olmuyor....

 
Toplam blog
: 8
: 474
Kayıt tarihi
: 23.01.08
 
 

1982 İzmir doğumluyum.. İlkokulu karsıyak cumhuriyet ilkoklunda okudum... Orta okul ve liseyi ege ko..