Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Melih Gökçek'in Twitter bombası

Melih Gökçek'in Twitter bombası
 

Googol dan temin edilmiştir..(kaynak belli değil)


Sevgili okurlar, bir süredir Twitter adıyla meşhur ortama bende merak sardım. Çok da sevdim bu sanal icadı. İnanmayacaksınız aklınıza kim gelirse herkesi gözetleyebiliyorsunuz. 

Örnek mi? Kolay, mesela Ahmet Hakan ı ele alalım. Geceleri uyuma zorluğu çektiğini, öğlen yemeğinden sonra peygamberimizin sünneti “ yarım saat kestirdiğini” biliyorum. Bir sürü kelli felli köşe yazarımızın Twitter den topladığı bilgiler ile, köşesini zenginleştirdiğini de. 

Kalabalıklar içerisinde “yalnızlık” sendromu bu olsa gerek. Bir sürü radyocu, TV yapımcısı, sunucusu orada. 

Soruyor “akşama ne yapalım” yanıtlardan seçiyor birini. Acayip bir şey, ekmek çarpsın. Birkaç haftadır Twitter ortamındayım, anladım nasıl döndüğünü olayın. Müthiş kısaca. 

Siz cin okurlarıma daha sonra ayrıntılı tatlar sunacağım bu köşeden. 

Şimdi sulandırmadan konuyu, Twitter denilen ortamda güzel ülkemizin tüm gazeteci, yazar, köşeci, ahkamcı mühim zatı muhteremlerini heyecanlandıran önemli olayı nakledeceğim size. 

Türk siyasi tarihinin en renkli ve çizgi dışı Belediye Başkanı sayın İbrahim Melih Gökçek te 2 gün önce Twitter sanalına girdi aniden. 

Ve ilk 4 cümlesi her zaman ki gibi tehdit içerikliydi. Hazret biliyor başına gelecekleri. “ Küfür edenleri avukatım takip edecek” dedi. 

Biz irili ufaklı tüm gazeteci camiasında derin ilgi uyandırdı, bu girişimi başkanın. 

Türkiye’nin Twitter gündemi için gerçekten “bomba” haberdi bu. 

Şans bu ya ilk haberi olan ve “hoş geldin başkan “ diyenlerden biri bendim. (küfür edenlerden biraz sonra) 

Neyse ilginç kişiliğini ve hırsını, çalışma azmini içimden hep taktir ettiğim Başkan İbrahim Melih Gökçek, e “sadece şunu söyledim. “Gecenin bir vakti sizi burada görmek gerçekten güzel başkan”. 

Ve heyecanla bu geceyi bekledim. Başkan gelecek konuşacağız. Sorular soracağız v.s. 

Ama çok eskiden, bire bir tanıdığım sayın başkan bana bu fırsatı vermedi maalesef. 

Sanırım geçmişte ki tanışıklığımızı çoktan unutmuş bir ön yargı sahibi olarak” saçlarımın uzunluğundan olsa gerek” direk bloke etti beni. 

Bu şu demek ona sorduklarım, söylediklerim ve benzeri hiçbir mesajımın, kendi sayfamdan başka hiçbir yerde görünmemesi anlamı. 

Ama ben en az onun kadar inatçı ve ısrarlıyım. Bide “ölmüş eşek kurttan korkmaz” Tehditleri bana vız gelir tırıs gider. 

Başladım tacize. Duyuyor ama görmezlikten geliyor. Amatör hırs küplerine, makul mantıklı yanıtlar veriyor. 

Muhalif rakiplerinin şerefsiz iftiraları v.s 

Neyse biliyorum ki, birçoğunuz AKP muhalifi olduğumdan beni sevmezsiniz. Ama ne demiş diye okursunuz.. Seviyorum sizin bu inadınızı. 

Bende Twitter denilen bu yeni medya eğlencesi sanalından sayın başkan İbrahim Melih Gökçek ile ilk gecemizin, “monolog” larını size ileteyim istedim. Diyalog olamadı, çünkü, sevgili eski tanışım, başkanım, önyargı ile beni “müfteri” ilan edip engelledi. Sizinde aşağı da ki monologlarda anlayacağınız gibi, barışçı hiçbir girişime yanıt vermedi. 

Ben bu eğlenceli işe devam edeceğim ve sizlere aktaracağım. Sanırım uzun saçlı, bir yaşlı kel şişko olarak çok güvenilir gelmedim. Ama benle barışacak eninde sonunda. 

Bir bildiğim var.. 

Buyurun eğlenceye.. 

Mavi renkler benim tacizlerim! Aslında müthiş sorular vardı, ve Sayın Başkan yanıt verdi hepsine de. Ama beni engellediği için onları toplayıp aktarmam mümkün olamadı. Gelecek sefere onları da toplayacağım. 

Bu arada Başkan beni hatırlamadı, hafife aldı. Ama Zafer Çağlayan a sorsa kim olduğumu belki sorun olmaz, her şey neşeyle giderdi.. 

Not(zamansal olarak en alttan yukarı okumak lazım aslında) 

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek Aktif AŞ saygılar Başkanım:)))
7 minutes ago Favorite Reply Delete

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek çok haklısınız başkanım size ilgi büyük.. bide benim blokeyi kaldırsanız:)))
8 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
Ben takdım Melih Başkana bitmeli bu küslüğü benle :))
11 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @gokhanerguven @ezgialpago başkanım başkansın ama %38.5 ankaralı ile diğerlerinin kuşkuları normal. kaldırın blokemi lütfen
14 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet

@06melihgokcek @lazanyam ya sen bıkacaksın ya ben 2 mizde bıkmayız tadı çıkmıyor böyle. lütfen kaldır blokemi
17 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @lazanyam Başkan kaldır benim blokemi lütfen..
18 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @lazanyam sanırım bu muhabbet dünyanın hiç bir yerinde olmuyordur. bu yüzden Gelecek 100 yıl Türkiyenin dir..
19 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @gokhanerguven @ezgialpago burada bu denli nezaket gösterme çabanız bile inadınıza güzel örnek. siyaset insanı kirletir .
20 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek keçiören de traktörle tren çekme projenizden beri tanıyorum sizi ben..siz de beni. kaldırın engeli
24 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @gokhanerguven başarılı olduğunuzu teslim ediyorum. 40 yıl ankarada yaşamış biri olarak ama konuşmak gerek değilmi
26 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @gokhanozcan Ak partiye sizin de inanmadığınızı biliyorum ben:)
28 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek içtenliğinizi anlıyorum bu saate hiç tanımadıklarınıza bu denli yormazssınız kendinizi.
28 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek telefon numaramı vereyim konuşalım..lütfen bir yanıt..
30 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek size karşı ön yargılı değilim bana haksızlık ediyorsunuz..
31 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek mert bir yanınız olduğunu biliyorum kaldırın şu blokeyi hadi?
31 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @TheEcase Başkan sadece istediklerine yanıt vererek geceleri rahat uyuyamazssın.. Sizi İyi tanıyorum ben
32 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @yamanfurkan Alfa Gaz ve sahipleri Kaya ları tanıyormusunuz..?
39 minutes ago

zekikayahan Zeki Kayahan Coşkun (Alem Fm sunucusu girmiş araya bu arada)
Melih Gökçek hesabının gerçek olduğuna inanmıyorum. Sabah 9'da işinde olan memur, gecenin 03:15'inde twitter'da ne gezer...
40 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @AhmetSelcukkk savcılara güveniyorsanız neden millet vekiline kendiniz için yasa çıkarmasını istediniz?
42 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @AhmetSelcukkk başknlk görevleriniz de ank ra firmalara iş yaptırıp faturalarını antalya da bir firmaya kestirdiniz mi hiç
43 minutes ago

evrimbayraktar evrimbayraktar
Kaldırmaz o blokeyi :) Saçın uzun abicim.. Adamın kriterlerine uymuyorsun :)
44 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek @AhmetSelcukkk özetle ne kadar paranız var sayın başkanım.?
48 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet 

06melihgokcek @AhmetSelcukkk blokemi, kaldırın belgeler ile konuşalım başkanım:)))
49 minutes ago

CumaHikmet cuma Hikmet
@06melihgokcek Başkanım çok dolmuşssunuz? siyaset böyledir. herkes birbirinin kuyusunu kazar ama, amatörleri bırakın siz. kaldırın blokemi
50 minutes ago 

(sürecek bu inat) 

Sevgiler 

Cuma hikmet 

 
Toplam blog
: 26
: 881
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Basın Yayın Yüksek Okulu mezunuyum. Adalar'da yaşıyorum. ..