Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '10

 
Kategori
Anılar
 

Merak etmeyin, bu konuda yalnız değilsiniz...

Merak etmeyin, bu konuda yalnız değilsiniz...
 

Bir akşam, oturup da koca bir günün nereye gittiğini şaşkınlık içinde düşündüğünüz oldu mu hiç?

Kocaman bir gün hızla kaybolup gitmiştir ve siz de aslında boş durmamışsınızdır; ama elde kalan somut bir şey de yoktur..

Hepimiz bu duyguyu ve açık veren bu muhasebe kontrolünü sık sık yaşarız.

Hareket vardır ama, bereket yoktur... Tabiri caizse...

Zaman geri dönüşümü olmayan bir madendir içine aldığı her şeyi yoğurur ve bırakır ne olduğunuzu anlamışsınızdır ne de olacaklar hakkında fikir yürütebilirsiniz inanın zamanın hiç sevmediği tek kelime keşkelerimizdir...

Genel anlamda samimi değildir zaman hiç güvenmeyin aynaların dostluğuna bir gün gelir en büyük düşmanınız olurlar...

Sevin zamanı başkalaşım güzeldir ben benimle oluşacak yaşayacak her kırışıklığımı seviyorum hepsinin içinde benim gözyaşlarım, kahkahalarım var... Sıkılmıyorum onlardan ya da aslında hiç bir şeye yaramayan o kremlerle yok etmeye çalışmıyorum onları, zamanın verdiği en güzel hazine onlar benim için...

Hayatı yaşamanın zamanını kaçırmayın hiç olmassa buna keşke demiş olmayın... Her şeyi yutan bir boşlukta sevdiklerinizin ellerini hiç bırakmayın zaman aslında en verimli şeydir düşünün size neler kazandırdığını düşünün...

Peki hala zamana kızıyor musunuz?

Zamanında yaşanacak bol sevgiler diliyorum görüşmek dileğiyle...

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..