Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

14 Şubat '09

 
Kategori
Otomobil
 

Mercedes Benz E350

Mercedes Benz E350
 

Umut'un ise gidip geldigi, sevdigimiz, az masrafli, sevimli arabasi Mazda Protege var. Gectigimiz ay, buzda duramayan bizim gibi gocmen bir Somali'li gelip yandan Mazdamiza vurdu!... Arabanin tamir masrafi icin 3 bin dolara yakin para istediler. Bizde; belki az bir pesinle baska bir araba aliriz, diye arastirmaya basladik...

Saglam olur diye Umut bir kullanilmis SUV istedi. Amerikan yapimi SUV'ye baktik. Adamlarin istedigi para, internette buldugumuz fiyatin iki misli!...

Sonunda vaz gectik araba almaktan.

Mazda'yi bildigimiz bir Amerikali tamirciye teslim ettik. 600 dolara anlastik...

Bu arada, araba ararken, Mercedes bayiinin onunden geciyorduk. Mavi metalik bir Mercedes gorduk. Durduk. Bakiyoruz. Satici; "Soyle bir dolasmak ister misiniz?..." dedi. Olur, dedik. Bindik...

Binmez olaydik!...

Arabanin koltuklari acik krem renkli deri. Konsol parlak, kahverengi agactanmis gibi...

Tavandan da butun gunes isiklari iceri vurunca, kendinizi cok ferah bir mekanda saniyorsunuz...

Ben bilmiyordum. Bu araba 4 cekisli imis!...

Ana yola ciktik. Bastik gaza. Araba kayiyor.

Benim 1994 model Ford'dan sonra, birden kendimi farkli dunyada hissetim.

Yollar daha temiz, insanlar daha sevimli gorundu gozume!...

"Krediniz iyi ise, 72 ay vadeyle, 300 kusur dolar aylik taksitle alabilirsiniz..."

dediler.

***

Donusumuzde bilgisayarin basina oturdum.

Firmanin sitesinden, bizim bindigimiz arabanin (Mercedes Benz E350) fotograflarini aldim.

Buyurun sizde gorun.

Hakli miyim?

***

Bu benim ilk Mercedes maceram oldugundan heyecanimi mazur gorun lutfen!...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..