Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

Merhaba

Merhaba blogdaşlar,
İnebolu Üçevler Köyü'ndeki küçük evimin inşaatı bitti. Geçici olarak İstanbul'a geldim.
Umarım önümüzdeki kış mevsimine köyde internet servisiyle girerim. Uzun süren yokluğu internetin çağ üstü bir nimet olduğunu bana daha keskin hissettirdi. Bu internetsiz arada ben de doğayla boğuşmaktan yorgun düşmediğim akşamları eski yazı ve şiirlerimi okudum. Yazılarım neyse de, şiirlerimi pek beğenemedim. Akıcılıkta bir sürtünme ve takılma hissettim. Bazı gereksiz sözcükler buldum. Tabi ki şiirlerimi atmaya kıyamadığım için onları onarmaya karar verdim. Başladım da.İlk iki şiiri güncelledim. Üçüncüye de az sonra bakarım.

Çok iyi olmasa bile eskisinden daha iyi olacağını hissettim. Manada benzer olsalar da, onarılmış hâlleri bana daha bağdaşık ses akışkanlığı vermekte.

Köyüme dönmeden önce bir iki deneme türü yazı geçebilirim. Köyde henüz internet olmadığı için yayın onayı ve cevap imkanım kısıtlı olduğundan yoruma kapalı olacakları için özür dilerim. Bende araba da yok ki kasabaya inip internet kafeye takılayım. Aslında internetim olur olmasına da yaz sonuna kadar par darlığım olduğu için erteliyorum. Ayda 50 lira bile ödeyemeyecek sınıra geldim. Neyse canım ben hâlimdan memnunum; yıldızların altında acayip kafa dinliyorum.

Bu arada Milliyet Blog yeni kullanım düzenlemesini beğendiğimi de ifade etmek istiyorum.

Sevgilerle
Muharrem
***

 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..