Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Merhamet’in sezon finali Irmak’ın komplolarıyla bitti.

Merhamet’in sezon finali Irmak’ın komplolarıyla bitti.
 

Kanal D heyecanlı dizisi Merhamet geçtiğimiz çarşamba akşamı sezon finali yaptı. Irmak’ın intikam için yaptığı komplolarla bitti. Ben daha, çarpıcı sezon finali bekliyordum. Diyeceksiniz ki daha ne olsun. Fırat’ın babası Antrenör Necati tarafından vuruldu. Mezara kondu. Annesi fücceten öldü. Bu bölüm de Şadiye tam bir komploya kurban gitti. Evine gittiği adamı birileri öldürüldü. Şadiye bayıltılıp tabanca elin tutuşturuldu, suç Şadiye’ e kaldı. Bakalım Narin kardeşini bu çamurdan nasıl temizleyecek.

Geçen bölüm, Deniz Can'ın sergisini unutur ve gelmez. Can geceyi Şadiye ile geçirmesi, sabah Deniz tarafından görülmesi, Denizi çileden çıkartır. Narin’in evine koşar, Şadiye’den hesap sorar. Narin araya girer ve bu arada bunca yıllık can dostu Deniz’i kırar. Deniz, Narin’ e “Uzun süre yüzünü görmek istemiyorum” deyip ayrılır.

Şadiye abla evini terk eder. “Buraya kadarmış, sen yoluna, ben yoluma” notunu yazıp evi terk eder.

Deniz’i teskin etmek Atıf’a düşer. Atıf’ın başı polisle derttedir. Avukat Erol ile Sermet arasındaki kirli işleri takip etmek, kara para aklama işlerini ortaya çıkartmak için tutuğu gazeteci öldürülür. Polis Atıf’ı sorguya çeker: Yardıma gene koşan Narin olur.

Atıf bütün kozları oynar. Elindeki gizli belgeleri Can’a teslim eder. Bu arada Sermet ve adamı Ali sorguya alınır. Erol polisle işbirliği halindedir.

Bu defa Sermet’i kurtarmak Avukat Deniz’e düşer. Deniz’in bu davranışı sermet’ e oldukça şaşırtır. Ben de Can’a kırılan Deniz acaba Sermet’e yakınlaşıyor diye düşündüm.

Sabaha çıkartırım der ve de öyle olur. Sabah Sermet serbest bırakılır. Deniz’e jest olarak bir vazo dolusu çiçek gönderir. “Dostluğunuz benim için çok kıymetli hanımefendi” diye not yazar.

Narin geri dönüşlerde kendine yardım eden Haifize teyzesini kaybeder. O üzüntüyle İstanbul’a gelir üniversite hayatı başlar.

Sermet baba mirasından bir şey istemez. Tamamını Fırat’a bırakır.

Finalde Atıf’ın arabası terk edilmiş olarak bulunur. İçinde cüzdanı ve cep telefonu vardır. Başına neler geldiğini gelecek sezonda öğreneceğiz.

Sözde Irmak İsviçre’ e dönüyordu ama bütün bu senaryoları kurgular ve devreye sokar. Fırat’tan ayrılmak onu ziyadesiyle üzmüştür. Amacı Narin’e olabildiğince acı vermektir.

Bütün olup bitenleri Eylül’de yeni sezonda göreceğiz. Bakalım neler olup bitecek. Ben içimi acıtsa da keyifle izliyorum Merhamet’ i.

Merhamet yaz tatiline çıktı. Başarılı oyuncuları Özgü Namal (Narin), İbrahim Çelikkol (Fırat) başta olmak üzere, tüm oyuncu kadrosuna ve emeği geçenlerine iyi tatiller diliyorum.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blok: milliyet.com.tr/cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..