Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor son düzlük koşulurken

Survivor son düzlük koşulurken
 

Ece Er ile Survivor okumayı özlediniz mi? Ben sizi özledim ne yalan söyleyeyim. Hani şu çılgın ada, hatırladınız mı? Seçilmiş, popülerliğini kaybeden veya yeterince akılda kalamamış Ünlüler takımı ve aslında sektörün içinde olup yıldız olmaları yolunda önleri açılmaya çalışılan Gönüllüler takımının birbirine gladyatörler gibi saldırdığı ada… Hani tozpembe hayallerle yarışmaya katılıp bazılarının hayallerinin toza dönüştüğü ada. Yani şu Survivor Ünlüler-Gönüllüler adası…

Bunun en iyi örneği de ( ki ün kazanmakta hep eksilerle başlayacak) Taner Tarla’cı. Yapımcı Acun Ilıcalı'nın şikayetçi olduğu Survivor'ın yarışmacılarından Taner Tarlacı hakkında ‘’tehdit’’suçundan 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Geçen martta İstanbul Cumhuriyet Savcılığı'na başvuran Acun Ilıcalı, Tarlacı'nın "100 milyarı ödemediğiniz takdirde düşman olacayik. Yakanızı bırakmayacağım, bir gün delirir ofisinizi basarım. Bu kan davasına dönüştü" şeklinde tehdit mesajları yolladığını belirtti. Ben Taner’dir ne yapsa yeridir demekten kendimi alıkoyamıyorum.

 İfadesi alınan Tarlacı, "Adada 70 gün sakalımı kesmedim. Acun Ilıcalı finalde sakalımı kesmemi istedi ancak kabul etmedim. Yanında çalışan Esat( ortağı Esat Yontuç), kesersem 100 bin TL vereceklerini söyleyince sakalımı kestim. Ilıcalı, sayemde bir traş köpüğü markasından 400 bin TL kazandı. Ancak ödeme yapılmayınca mesaj yolladım" dedi. Dava önümüzdeki günlerde İstanbul Adliyesi'nde başlayacak. İşte hem kişiliği hem de beklediğini bulamadığı için hayalleri toza dönüşen yarışmacıya en iyi örnek Taner’dir.

Bana sakın ‘’Duygu gitti, adanın tadı bitti’’ demeyin! Duygu artık gitmeliydi, işte bu yüzden gitti.  Sözleşme bitti, bir bir gittiler. Haliyle Duygu da gitti, zaten bence baştan gitmeliydi. Ama seyirci Duygu’dan gözünü alamıyordu, Acun da ‘’yoksa aradığımızı bulduk mu?’’ diye düşünürken adada zaten yeterince kaldığını herkes gördü.

Şimdi son düzlüğe girdik ve artık bireysel yarışmalarla adanın ‘’Survior’’ı seçilecek. Bu konuya geçmeden biraz adanın geçmişine bir bakalım. Geçtiğimiz Survivor’da çok güzel gezi ödülleri vardı derken bir de baktım ki karşımda Adriana Lima. İşte ödüller peş peşe gelmeye,  Acun Ilıcalı büyük seyahat ödülleri vermeye başladı.

Hatta Gönüllülerden bir ünlü de çıkardı Acun Ilıcalı. Fatmagül Fakı artık Starlife’ı sunuyor. Beğendiniz mi? Güzel görmek isteyen gözlere ‘’Bayram Şenliği’’ yaptıran Fatmagül’ü izlerken dinlemek istemediğimi fark ettim.  Gene kızanlar çok olacak biliyorum ama ben Fatmagül’ü burada da başarılı bulmadım. Nedeni ise Fatmagül’ün kendinden emin, duruşu sağlam bir sunucu olmaması ki bunu tecrübe ile arttırır. Konuşurken ses tonunun bizim yan komşunun kızının sesi gibi (ses tınısı böyle) titrek olması ise asla düzeltemeyeceği bir handikap. Bu heyecandan değil! Çünkü güzel Fatmagül’ün ses rengi böyle, sunumu akıcı hale gelebilir ama ses… Neyse bol şans sana güzel Fatmagül. 

Şu herkesin aklını kurcalayan "Ağda sorunu" için Duygu Çetinkaya "Tüysüz bir kızım. Bir de lazer yaptırıp geldim " yanıtı verdi. Ağda problemini sağ olsun sayesinde hep beraber nasıl çözdüğünü de öğrendik ‘’lazer epilasyon’’. Duygu gerginliğin nedeninin de regl olamamasına bağladı. Hoş adada hiçbir kadın regl olmadı. Bunun için zaten gitmeden önce jinekologları önlem almaları için ilaç kullandırmaya başlamıştır. Yoksa adet sancıları ile geçen Survivor çekilmez olurdu. Ama niyedir bilmem (bence mizacı böyle), Duygu’dan başka sinirden küplere binen bir kadın daha yoktu. Demek ki regl olamamak bir mazeret olarak gösterilemez.

 Duygu’nun ‘’Dağhan iyi biri ancak ada içinde çok hesap kitap yaptı’’ sözleri de benim daha önce yazdığım yazıları doğruladı. ‘’ Ve ona olan güvenimi kaybettim’’ dediğinde ben de ‘’Artık benimde favorim değil!’’ demek istedim. Dağhan benim 4 favorimden biriydi. İlk yazılarıma bakarsanız Ümit, Dağhan, Doğukan, Cengiz dörtlüsü benim favorimdi. Ümit Karan ise arkasındaki Galatasaray camiası yüzünden de kazanmaya yakın en güçlü adaydı benim için. Dağhan Külegeç, gözümden düşmeye (Survivor olarak) ünlüler adasındayken başladı. Bunu da sizlerle paylaşmıştım. Geriye benim ünlüler takımından favorim 2 isim Final düzlüğüne girdi.

Şimdi Gönüllülere geleyim de bir güzel sizden fırça yiyeyim! Hilmicem benim hiçbir zaman favorim olamadı. Çünkü aşırı şımarık tavırları bana itici geliyor. Ama Murat sorulacak olursa ‘’Çok efendi!’’ görünümlü diyeceğim. Çünkü unutmadım Hilmicem’e uyup Duygu’nun üzerine yürüdüğünü.  Haliyle de Murat iyi çocuk hoş çocuk da benim açımdan eksi hanesine eklediği bu tavırla yazacağım hep  O’nu.

Şimdi ne olacak? Şimdi her şey bireysel olacak ve bir favorim var o da Doğukan Manço’dur. Ümit’in karşısında Sms de kaybeder gibi hissederken bir de baktım ki Doğukan Manço Fanları gün geçtikçe artıyor. Haliyle de Ümit ve Doğukan son 2 ye kalırlarsa çok başa baş bir Sms yarışı olacak gibi geliyor bana. Acun’un gönlünde yatan büyük bir ihtimalle bir ünlü bir gönüllü olarak son ikiye girmek olmalı. Çünkü bu reytingi tavanı delip geçen bir ivmeye taşır. Bekleyip göreceğiz.

Bu Survivor’ın galibi kim olursa olsun bazıları adadan gerçekten kazanarak geri dönecek.

Hayatta hep kazanmak dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb 

 

 

 

Ece Er ile Survivor okumayı özlediniz mi? Ben sizi özledim ne yalan söyleyeyim. Hani şu çılgın ada, hatırladınız mı? Seçilmiş, popülerliğini kaybeden veya yeterince akılda kalamamış Ünlüler takımı ve aslında sektörün içinde olup yıldız olmaları yolunda önleri açılmaya çalışılan Gönüllüler takımının birbirine gladyatörler gibi saldırdığı ada… Hani tozpembe hayallerle yarışmaya katılıp bazılarının hayallerinin toza dönüştüğü ada. Yani şu Survivor Ünlüler-Gönüllüler adası…

Bunun en iyi örneği de ( ki ün kazanmakta hep eksilerle başlayacak) Taner Tarla’cı. Yapımcı Acun Ilıcalı'nın şikayetçi olduğu Survivor'ın yarışmacılarından Taner Tarlacı hakkında ‘’tehdit’’suçundan 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Geçen martta İstanbul Cumhuriyet Savcılığı'na başvuran Acun Ilıcalı, Tarlacı'nın "100 milyarı ödemediğiniz takdirde düşman olacayik. Yakanızı bırakmayacağım, bir gün delirir ofisinizi basarım. Bu kan davasına dönüştü" şeklinde tehdit mesajları yolladığını belirtti. Ben Taner’dir ne yapsa yeridir demekten kendimi alıkoyamıyorum.

 İfadesi alınan Tarlacı, "Adada 70 gün sakalımı kesmedim. Acun Ilıcalı finalde sakalımı kesmemi istedi ancak kabul etmedim. Yanında çalışan Esat( ortağı Esat Yontuç), kesersem 100 bin TL vereceklerini söyleyince sakalımı kestim. Ilıcalı, sayemde bir traş köpüğü markasından 400 bin TL kazandı. Ancak ödeme yapılmayınca mesaj yolladım" dedi. Dava önümüzdeki günlerde İstanbul Adliyesi'nde başlayacak. İşte hem kişiliği hem de beklediğini bulamadığı için hayalleri toza dönüşen yarışmacıya en iyi örnek Taner’dir.

Bana sakın ‘’Duygu gitti, adanın tadı bitti’’ demeyin! Duygu artık gitmeliydi, işte bu yüzden gitti.  Sözleşme bitti, bir bir gittiler. Haliyle Duygu da gitti, zaten bence baştan gitmeliydi. Ama seyirci Duygu’dan gözünü alamıyordu, Acun da ‘’yoksa aradığımızı bulduk mu?’’ diye düşünürken adada zaten yeterince kaldığını herkes gördü.

Şimdi son düzlüğe girdik ve artık bireysel yarışmalarla adanın ‘’Survior’’ı seçilecek. Bu konuya geçmeden biraz adanın geçmişine bir bakalım. Geçtiğimiz Survivor’da çok güzel gezi ödülleri vardı derken bir de baktım ki karşımda Adriana Lima. İşte ödüller peş peşe gelmeye,  Acun Ilıcalı büyük seyahat ödülleri vermeye başladı.

Hatta Gönüllülerden bir ünlü de çıkardı Acun Ilıcalı. Fatmagül Fakı artık Starlife’ı sunuyor. Beğendiniz mi? Güzel görmek isteyen gözlere ‘’Bayram Şenliği’’ yaptıran Fatmagül’ü izlerken dinlemek istemediğimi fark ettim.  Gene kızanlar çok olacak biliyorum ama ben Fatmagül’ü burada da başarılı bulmadım. Nedeni ise Fatmagül’ün kendinden emin, duruşu sağlam bir sunucu olmaması ki bunu tecrübe ile arttırır. Konuşurken ses tonunun bizim yan komşunun kızının sesi gibi (ses tınısı böyle) titrek olması ise asla düzeltemeyeceği bir handikap. Bu heyecandan değil! Çünkü güzel Fatmagül’ün ses rengi böyle, sunumu akıcı hale gelebilir ama ses… Neyse bol şans sana güzel Fatmagül. 

Şu herkesin aklını kurcalayan "Ağda sorunu" için Duygu Çetinkaya "Tüysüz bir kızım. Bir de lazer yaptırıp geldim " yanıtı verdi. Ağda problemini sağ olsun sayesinde hep beraber nasıl çözdüğünü de öğrendik ‘’lazer epilasyon’’. Duygu gerginliğin nedeninin de regl olamamasına bağladı. Hoş adada hiçbir kadın regl olmadı. Bunun için zaten gitmeden önce jinekologları önlem almaları için ilaç kullandırmaya başlamıştır. Yoksa adet sancıları ile geçen Survivor çekilmez olurdu. Ama niyedir bilmem (bence mizacı böyle), Duygu’dan başka sinirden küplere binen bir kadın daha yoktu. Demek ki regl olamamak bir mazeret olarak gösterilemez.

 Duygu’nun ‘’Dağhan iyi biri ancak ada içinde çok hesap kitap yaptı’’ sözleri de benim daha önce yazdığım yazıları doğruladı. ‘’ Ve ona olan güvenimi kaybettim’’ dediğinde ben de ‘’Artık benimde favorim değil!’’ demek istedim. Dağhan benim 4 favorimden biriydi. İlk yazılarıma bakarsanız Ümit, Dağhan, Doğukan, Cengiz dörtlüsü benim favorimdi. Ümit Karan ise arkasındaki Galatasaray camiası yüzünden de kazanmaya yakın en güçlü adaydı benim için. Dağhan Külegeç, gözümden düşmeye (Survivor olarak) ünlüler adasındayken başladı. Bunu da sizlerle paylaşmıştım. Geriye benim ünlüler takımından favorim 2 isim Final düzlüğüne girdi.

Şimdi Gönüllülere geleyim de bir güzel sizden fırça yiyeyim! Hilmicem benim hiçbir zaman favorim olamadı. Çünkü aşırı şımarık tavırları bana itici geliyor. Ama Murat sorulacak olursa ‘’Çok efendi!’’ görünümlü diyeceğim. Çünkü unutmadım Hilmicem’e uyup Duygu’nun üzerine yürüdüğünü.  Haliyle de Murat iyi çocuk hoş çocuk da benim açımdan eksi hanesine eklediği bu tavırla yazacağım hep  O’nu.

Şimdi ne olacak? Şimdi her şey bireysel olacak ve bir favorim var o da Doğukan Manço’dur. Ümit’in karşısında Sms de kaybeder gibi hissederken bir de baktım ki Doğukan Manço Fanları gün geçtikçe artıyor. Haliyle de Ümit ve Doğukan son 2 ye kalırlarsa çok başa baş bir Sms yarışı olacak gibi geliyor bana. Acun’un gönlünde yatan büyük bir ihtimalle bir ünlü bir gönüllü olarak son ikiye girmek olmalı. Çünkü bu reytingi tavanı delip geçen bir ivmeye taşır. Bekleyip göreceğiz.

Bu Survivor’ın galibi kim olursa olsun bazıları adadan gerçekten kazanarak geri dönecek.

Hayatta hep kazanmak dileği ile…

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..