Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Milli Takım ve Cumhurbaşkanı Gül!....

Milli Takım ve Cumhurbaşkanı Gül!....
 

a milli futbol takımı


Milli Takım ve Cumhurbaşkanı Gül!....

Günlerce basında yazıldı, çizildi. Televizyon kanalarında bas bas bağırdılar, açık oturumlar düzenlediler Cumhurbaşkanının Ermenistan gezisi ile ilgili.

Her kes kaygılarını dile getirdi.

Kimi güvenlik sorunu yaşanacağından söz etti,

Kimi gidip soykırım anıtına çelenk koysun bari dedi,

Kimisi ise ziyaretti çok yerinde ve güzel bir adım olarak değerlendirdi.

Ben ise baştan beri bu ziyareti destekleyen tarafta yer aldım.

Kimin ne dediği aslında pek önemli değil bu saatten sonra. Ziyaret gerçekleşti, Milli takımımız yüzünün akı ile maçı alarak ülkemize bir bayram daha yaşattı.

Milli takım bu maçı aslında Cumhurbaşkanı sayın Gül’e armağan etmeliydi diye düşünüyorum.

Cumhurbaşkanımız beklendiği gibi sıkı güvenlik önlemleri altında bu ülkeye gitti. Güvenlik en üst düzeydeydi. Kendi makam aracını bile Türkiye ‘den götürdü sayın Gül. Arcın yanı sıra güvenlik görevlilerinden tutundan teknik donanıma kadar her şeyi yanında götürdü.

Gereken de buydu. Gereğini de yaptı Cumhurbaşkanı.

Ermenistan hükümeti de böyle bir fırsatı en iyi şekilde değerlendirmek amacıyla sıkı güvenlik önlemleri aldı. Şeref türübününe kurşun geçirmez camlardan tutunda, tepelerdeki keskin nişancılara kadar hiçbir ayrıntı unutulmamıştı.

Hatta stadyumda Gül ailesine ve beraberindekilere ikram edilen iftar yemeğine kadar.

Bu maç iki ülke arasında yeni bir başlangıç için vesile olmuştur. Bu neden ile her iki komşu ülke bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirmelidir.

Bu maçın rövanşına da Ermenistan Cumhurbaşkanı Sarkisyan gelecek ve karşılıklı diyaloglar artacaktır.

Belki yakın bir zamanda Ermenistan ile aramızdaki sınır kapısı açılacaktır.

Bu ülke ile ticari anlaşmalar yapmamız bile gündeme gelecek ve büyük olasılık ile de ticari anlaşmalar yapacağız. Bu ülkeye de Türk malları nı satabiliriz diye düşünüyorum.

Bu ziyaretten alınanlar olabilir.

Başta da muhalefet partilerinin liderleri ve Azerbaycan hükümeti.

Muhalefet partileri sadece muhalefet yapmak için bu ziyarete karşı çıkmışlardır. Ben inanıyorum ki kendilerinin eline böyle bir fırsat geçse balıklama atlarlardı.

Azerbaycan ise kendi davasında haklı olabilir. Her hak da sahibine verilmez. Bazen haklı iken de haksız olabiliyorsunuz.

Her ortamda bizi desteklemeyen Azerbaycan hükümetinin biz her zaman yanında olmuşuzdur, olmaya da devam etmek zorundayız. Çünkü onların bizim yanımızda çok güzel bir yeri var.

Sözün kısası;

Ben bu ziyareti takdir ile karşılıyorum.

Bize uzanan eli geri çevirmemek ve komşuları ile iyi geçinmek Türklüğün şanındandır.

Savaşçı bir millet değil barışçı bir millet olduğumuzu bir kez daha tüm dünyaya gösterme fırsatını bizlere veren Cumhurbaşkanımızı kutluyorum. Sağ olun efendim. Bize bu gururu yaşattığınız için.

Türk milli takımını da burada yüzümüzü kara çıkarmadığı ve zafer ile döndüğü için kutluyorum teşekkürler çocuklar, teşekkürler Fatih Hocam.

hidayetozdemir0266@hotmail.com

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..