Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Millilerin zoru ne?

Millilerin zoru ne?
 

Yazıma başlamadan önce bilgi sahibi spor yazan arkadaşlardan özür dilerim:=))

Futboldan pek anlamam, eşim de meraklı olmadığından bizim evde pek maç seyredilmez. Hangi takımı tutuyorsun diye sorduklarında ben GS derim eşim de Trabzonspor...Kimler oynar, nasıl oynar bilmeyiz. Ama illaki de bazı şeylerden anlarız.

Nedir derseniz ? Mesela;

Özellikle Milli takıma seçilen futbolcuların lig maçlarında başarı gösteren futbolculardan seçildiğini biliriz ve bu futbolcuların da bir çoğunun milli maç deneyimleri olduğunu biliriz. Son maçta okuduğuma göre milli takım elenmiş...Hem de onlara göre zayıf olan bir takıma ! Sonuç olarak Fatih Terim de istifa etmiş !

Benim anlayamadığım cezayı neden sadece Terim çekiyor? Tamam kendisi çok para kazanıyor işinden ama bu futbolcular da kazanıyor , her zaman ki gibi neden iyi bir ferformans gösteremiyorlar veya gösteremediler? Başka bir işleri mi vardı da yerince hazırlanamadılar?

Yoksa dertleri mi?

Yoksa hastalar mı?

Belki de bazısının ekonomik problemleri vardır. Olur ya onların harcama kapasiteleri bizler gibi değildir de kendilerine dert ediyorlardır. Veya bazısının karısıyla arası nahoştur ve oynarken hep karısının yüzü geliyordur gözlerinin önüne de topa iyi vuramıyordur...

Belki bazısı aşk çıkmazı içindedir... Ne yani olamaz mı? Bir erkek o kadar çok para kazanırsa genelde ilk işi hanımları çiftlemektir !

Hiç biri de olmayabilir tabii ...Peki o zaman bu çocukların tek işi top oynamaksa neden oynamıyorlar?

Dertleri ne?

O kadar parayı cebe indirirken güzel de, neden işlerini hakkıyla yapmıyorlar?

Hepsine ceza verilmesi gerekmez mi?

Kendi takımlarında nasıl oynarlarsa oynasınlar ama olmaz ! Neden, çünki maç oynayamama ,yedekte tutulma riski var...Başka sezonda hem takımdan hem de paradan olma riski var.

Peki milli maçlarda başarısız olana ne ceza var? Ben bilmiyorum belki de vardır...Ama öyle ayakta tek bacak üstünde yarım saat kalacaksın gibi saçma cezaların dışında...

Fatih Terim zaten başlı başına problem ama bu maçın kaybından sadece o sorumlu değildir bana göre.

Kusura bakmayın ,dediğim gibi ben pek maçtan anlamam ama işin iyi yapılıp yapılmamasının sorumlusu veya sorumluları kimse, hesap vermeleri gerektiğinden anlarım...

Yazın hayatımdaki ilk ve son spor yazımdır...:)))) Sevgiler

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..