Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'un yeni yüzü!

Milliyet Blog'un yeni yüzü!
 

Yönetim panelinde raporlarım tıkladığımda sayfalarınız toplam 3 blogger tarafından görüntülenmiştir bilgisini gördüğümde çok şaşırdım önce!
Cinsiyete Göre; Erkek 3 Kadın 0
 Mesleğe Göre; Mütercim Tercümanlık 1
 Eğitime Göre; Lise 1 Üniversite 1
 Yaşa Göre; 46+ 3

Oysa iki milyon küsurlar ile anılmaktaydı daha dün!
Tam da, tüh bu güne değin  boşa kürek sallamışım demek üzereydim ki bir başka sürprizle karşılaştım
Diğer yandan 8000 ler civarında seyreden bir blog yazım 26000 leri gösteriyordu şükür!
Ama bu skorlar genel toplamı etkilemiyordu nedense!
Bu çelişkiler karşısında sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim!
 Öte yandan bu akşam saat  19 40 itibariyle yayına alınan bir blog aradan henüz bir saat geçmeden okunma sayısının 654’ü göstermesi çok daha ilginç gelmişti bana!

Bir başka blog yazısının 24 saatte sadece 3 okunma sayısını göstermesi de tuhaftı!
 

Hani diyorum, öncelikle geçmişe dönük alacak verecek konularının normalleşmesine ağırlık verilse yeni sisteme alışmak daha kolay hale gelir o zaman!
 

Yetklilerimizin "İlk günlerde bazı aksaklıklar olabilir, sistem zamanla oturacak"  şeklinde bir açıklama yapacaklarını umuyorum!

Kimse kusura bakmasın ama gece-gündüz demeden, saat-mesâî mefhumu gözetmediğim  yorgunluklarımı çöpe atamam bu saatten sonra!
 E yani
 karizma yerlerde sürünüyor bu tabloya göre:))

 Şaka değil, çünkü el emeği göz nuru referansalar biriktirmek kolay değil!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..