Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Söyleşi
 

Milliyet Blog Yazarı, Shalimar [14]

Milliyet Blog Yazarı, Shalimar [14]
 

Milliyet Blog Yazarı, Shalimar



Iyiki doğdunuz, doğum gününüz kutlu olsun :)

Blog sayfasında ve istisnasız tüm bloglarında kullandiği sembolleşen portakal renkli, zarif, oryantal şeffaf peçeli çehre bir cogumuzun gözünden kaçmamıştır.

Kimilerimiz gerçek yüzünü merak etse de; usunu ve yüreğini yazılarında okuyabildiğimiz, aldığı yorumlara birer cümle veya gülücükle yanıt verirken; kendine özgü, abartısız sade ve rahat tarzıyla tanıdığımız; sevgili Shalimar'la birlikteyiz.

> ana kategorisinde yazıyor. 13 Ağustos 2006 yılında üye olmuş ve bu güne kadar 65 blog yazmış. Üniversite öğrencisi kızıyla birlikte öğrenci oluvermis. Imtihan hazırlıkları olduğu için; söyleşimizi ertelemek zorunda kalmıştık. Bu söyleşimizin bugün yayına verilmiş olması da bir tesadüf değil; özellikle seçtiğimiz özel bir gün.

Bugün, 20 Mart 2008. Takvim hesaplarına göre ilk bahar ın doğum günü ve aynı zamanda sevgili Shalimar'in doğum günü.

Sevgili Shalimar doğum gününüzü
en içten dileklerimle kutluyor nice sağlıklı mutlu ve başarılı uzun yıllar yaşamanızı temenni ediyorum. Herşeyin gönlünüzce olmasını diliyorum.


Ilk kutlama şansına sahip olurken Sevgili Shalimar'in mutluluğunu sizlerle paylaşmanın onurunu yaşıyorum.
Sorularım ve bu kez de Shalimar'ca cevaplarla siz değerli dostlarımı baş başa bırakıyorum.



1. kendinizi eksi ve artılarınızla sever misiniz?

- Evet, eksilerim ve artılarım beni ben yapan şeyler ne de olsa.

2.Politikayla ilgili, hangi projenin daha çabuk gerçekleşmesini istersiniz?

- Kadın ve çocuklara yönelik her tür şiddet ve istismarın devlet tarafından geliştirilecek politikalarla önlenmesini diliyorum.


3. Sizi çok sinirlendiren, raydan çıkaran şey nedir?


- İnsanların bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya kalkışmalarından hoşlanmam.

4. Hangi sebepten dolayı, kimi ödüllendirmek isterdiniz?

- Türkiye'yi kısır çekişmelerden çıkarıp dünyaya açtığı için haddim olmayarak rahmetli Özal' ı ödüllendirmek isterdim.

5. Hangi başarınız veya yeteneğiniz size gurur veriyor?

- İnsanların kötülüğünü düşünmem,herşeye iyi tarafından bakarım.Bu yaşta hala bu düşüncede olmak beni mutlu ediyor.

6. Çocukken; büyüdüğünüzde ne olmayı düşünürdünüz?

- Bilim adamı olmak isterdim.

7. Dinlenmek için tercih ettiğiniz bir yöntem var mıdır?

- Evde güzel bir çay demleyip müzik dinlemek beni dinlendirir.Saati uygunsa yanında da çıtır çıtır simit yemek bütün yorgunluğumu alır.


8. Öncelikle, hangi ülkeye seyahat etmek isterdiniz?


- Türkiye dışında Fransa'yı gezmek isterim.


9.
Sizi cok sevindiren, keyifle satın aldığınız şey nedir?

- Bir dilim bol kremalı bademli pasta :)


10. Hangi şarkıyı severek söylersiniz?


- Maalesef şarkı söyleyemem,hem de hiç.Ama iyi bir dinleyiciyimdir.O anki ruh halime göre seçerim dinleyeceğim müziği.


11. Bize bir bilgelik sözü söyler misiniz?


- ''Beklemesini bilenin herşey ayağına gelir.''


12. Çok paranız olsa hangi ressamın bir eserini satın almak isterdiniz?


- Tablo almaktan ziyade Sn. Atanur Doğan'ın ve Sn. M.Garmash'in atelyelerinde öğrencisi olmak isterdim.


13. İkinci evinizin nerede olmasını arzu ederdiniz?

- Bir evim İzmir'de diğeri de İstanbul'da Büyükada'da olsun istiyorum.

14. En iyi pişirdiğiniz yemek hangisidir?

- O anki havama göre değişiyor en iyi yaptığım yemek.


15. Şimdiye kadar gerçekleşmeyen, fakat mutlaka gerçekleştirmek istediğiniz şey nedir?


- Şu ana kadar gerçekleştiremediğim bir dileğim olmadı.Düşünüp planladığım şeyler var tabii.Allah ömür verirse hepsini de gerçekleştirmek istiyorum.


16. Bir ay süreyle kimin hayatını yaşamak isterdiniz?


- Kendi hayatımdan memnunum.Kimsenin hayatını yaşamak istemem.


17. Sevdiğiniz, övdüğünüz üç kitap ismi verebilir misiniz?


- Teksas,Tommiks ve Kızılmaske serileri diye cevap vereceğim bu sorunuza.


18.
TV de hangi programlara takılırsınız?

- Sinema filmlerini izlerim.


19.
Hangi TV programlarını izlemek istemezsiniz?

- İnsanların ağlayıp sızlandığı,bütün mahremiyetlerini ortaya döktüğü,ona buna sataştığı programları sevmem ve izlemem.


20.
Beğendiğiniz kadın oyuncu kimdir?

- Ava Gardner


21. Beğendiğiniz erkek oyuncu kimdir?

- Haluk Bilginer


22. Tarihte, adı geçen ünlüler arasında, sevdiğiniz, hayranlık duyduğunuz bir kişi var mıdır?


- Mahatma Gandi



23. Başkaları sizin hakkınızda ne söyler, nasıl bilirler sizi?

- İnsanların hakkımda söylediklerikle ile ilgilenmem,önemli olan ayna karşısında benim kendime söylediklerim diye düşünüyorum.

24. Hangi huyunuzu beğenmiyor veya değiştirmek istiyorsunuz?

- Çok soğukkanlıyım, yanımda kıyamet kopsa kılım kıpırdamıyor, olayları kontrol altında tutabiliyorum. Ben de normal insanlar gibi heyecanlanmak, telaşlanmak, ağlamak, sızlanmak istiyorum ama sanırım biraz işim gereği, biraz da yapım öyle. Bu yönümü değiştirmeyi çok isterdim.



Sevgili Shalimar söyleşiye katılmak istediğiniz için çok teşekkür ediyorum. Herseyin bir başlangıcı olduğu gibi bir sonu da olacaktır. Fakat her son yeni bir başlangıcın habercisidir. Fikirler düşünceler var oldukça nice güzellikleri burada paylaşma şansımız da olacaktır. Bu söyleşi dizisini böylece, sizinle birlikte burada noktalamak istiyorum. Verdiğiniz destek için ayrıca tesekkür ediyorum.


Benim için keyif veren bir çalışma oldu severek hazırladım. Daha öncede söylediğim gibi her şöyleşinin cevaplarını aldığımda ve hazırlarken kendilerini daha yakından tanımanın farklı heyecanını, sevincini yaşadım .


Söyleşiye katılan diğer arkadaşlarımı- okuyup yorum yazarak renk katan veya okuyup yorum yazamayan blog yazarı arkadaş ve dostlarıma en içten sevgi ve saygılarımı, teşekkürlerimi sunuyorum. Hepinizi çok seviyorum. Sağlıklı ve mutlu kalınız.

Yine bloglarınızı okumaya, yazabildiğimde yorumlar yazmaya çalışacağım. Arada sırada yazabilirsem (?) yine paylaşabilmenin mutluluğunu yaşayacağım.


Sevgi ve saygılarımla


Mine

20.03.2008



Sevgili Shalimar'in kendi sayfası: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=518111&rn=61

Okurmusunuz lütfen, sıradan biriyim diyor: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=76536.

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..