Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Milliyet blog yazarları ve okurlarına davet

Milliyet blog yazarları ve okurlarına davet
 

Evrim, ilk insana ‘dayanışma’yı öğretti.
Antropologlar ilk insanların vahşi hayvanlara yem olmaktan kurtulmak için dayanışma içgüdüsü geliştirdiğini ve bunun da yüzyıllar içinde ‘örgütlenme’ yeteneğine dönüştüğünü vurguluyor. (ntvmsnbc.)

Bu yazıyı gördüğümde uzun süredir düşündüğüm bir konuyu aktarmamın zamanı geldi diye düşüyorum. Biz blogcular, Milliyet Gazetesinin düzeyli ve düzgün bir platformunda sözün gücünü kullanıyoruz. Bu imkanın bize verilmesi ile bizde, okuyucularla ve diğer blog yazarlarıyla bilgi paylaşımında bulunuyoruz. Bunun gerçekten özel olduğunu düşünüyorum

Yalnız ilgimi çeken hangi yazıların daha çok okunduğu idi. Benim buraya kabul edilmemden ve önerdiğim bir arkadaşımın da kabulunden sonra ara, ara blog hakkında konuşmaya başladık. Çok güzel bir platform sadece, hangi yazıların daha dikkat çektiğini belirlediğini anlattı.

Ben de gülümsedim evet dedim, benim de bazı düşüncelerim var. Bunun üzerine hangi tarz yazıların okunacağını, hangilerinin az ilgi çekeceği konusunda aşağı, yukarı ikimiz de hem fikir olduk. Buna keza, insanlık adına yapılan davetin, gerçekten dikkati çekebileceğini biliyorum. Hangimiz yemyeşil ormanı sevmeyiz ki?

Buradaki blogcuların, büyük çoğunluğu (okuyabildiğim kişiler kadar) sevgi dolu, nazik yazarlar.. Yani sizler, oldukça olumlu ve sevgi dolu insanlarsınız. Deneyimli, profesyonel Milliyet kadrosu, her bir bireyi kendine göre kıstaslarla, buraya tek tek seçerek aldığını tahmin ediyorum.

Şimdi bu kadar sevgi ve bilgi ışığındaki dostlarım.. Önce'' iyi ki varsınız'' diyor ve bir ricada bulunuyorum.. Biz blog yazarları ve okuyucuları dayanışma halinde olabilir miyiz?

Eğer mümkünse, editörlerimiz için de bir sakıncası yoksa, Tema vakfı ile görüşüp, Milliyet Blog yazarları olarak, Küresel Isınma için, ekolojik denge adına, yok olan yakılıp, kesilen ağaçlar, karalanıp atılan kağıtlar için, birlikte bir veya beş hiç önemli değil sayımız kadar ağaçlandırma yapabilir miyiz?

Dünya bir şekilde şifa istiyor. Biz kendimize göre birşeyler yapıyor olabiliriz

Buradaki blogcu dostlarım, kardeşlerim de çok fazla bir külfeti olmayan bu dayanışmaya olumlu bakabilirler mi? Düşünüyorum.. 1000 ila 10.000.000 ağaç ve düşünüyorum bu şekilde başlayan ve Milliyet okurlarının da katıldığı, blogcu okurlarının katkılarını.. Düşünmek, olacakların bir yatırımıdır değil mi?

Hepinize sevgilerimle

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..