Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blogda da demokratik açılım zamanı!

Milliyet Blogda da demokratik açılım zamanı!
 

“Demokratik açılım” planı uyarınca yazılan blogların dördüncüsünü yazmak bana kısmet oldu arkadaşlar!

İlkini Murat Hacıoğlu arkadaşımız yazdı! Sonra Newyorker , sonra Arif Öğütçü!

Meğer Milliyet Blog editörleri bizi gizliden gizliye fitneliyorlarmış!

“Blog yazarları tartışıyor” kategorisi bundanmış!

Newyorker mesajla uyardı beni!

“Ahmet kardeş; bu kategori kin ve nifak tohumları ekiyor dikkatli ol! Malkoçoğlu gibi atlıyorsun ortaya öteye beriye kılıç sallıyorsun. Düşman kazanıyorsun! Hacıoğlu’na da söyle, Arif Öğütçü’ye de söyle uyansınlar!”

Baktım doğru diyor!

Milliyet Blog’un mesaj servisini güvenli görmediğim için cepten mesaj çektim bu arkadaşlara!

“Arkadaşlar; bizler ki eline, beline, diline sahip olan bir neslin torunlarıyız, ne yapıyoruz? Bu tür fitne kokan yazılara tevessül etmeyelim. Demokratik açılıma yardımcı olalım. Bu nezih camianın bir ferdi olarak üstümüze düşen görev budur!”

Herkes bunu bekliyormuş meğer!

Arif Bey, Nazım’dan bir hatırlatma yaptı!

“Yaşamak; bir ağaç gibi, tek ve hür; bir orman gibi kardeşçesine!”

Murat Hacıoğlu da Hacı Bayram Veli’den bir beyit sundu!

“ Bayramı imdi bayramı imdi!

Yâr ile bayram ederler şimdi!”

Ben hazırlıklı olmadığımdan aklıma bir şey gelmedi!

Ama gelir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..