Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Mim oyununa iştirak! “Namus nedir, ne değildir?”

Mim oyununa iştirak! “Namus nedir, ne değildir?”
 

Kaynak: Ben...


Bahtlı Juliet bir oyunu devam ettirmek istedi, iyiydi, güzeldi de, üstelik Vakayünivis’ciğimiz de konuyu pek güzel değerlendirip, Trt Radyosuna taşıyarak sesimizi duyurma olanağı verdi, ancak verilen olanak “Mim” oyunu için değildi, o nedenle spiker “Mim” oyunundan bahsedilince konuyu es geçmek istedi…

Bahtlı olmasını istediğim sevgili Juliet ortak bir konu bulmak istedi, oyunu başlatmak için, tümüyle iyimserdi, ancak kendisinin dahi tahmin edemeyeceği bir boyuta varması, Hadiii arkadaşlar, konuyu değiştirelim!” diyebilmesini bence engelledi…

Doğruya doğru, hakikaten bu konuda çoğumuza bay geldi!

Zaten yazmıyor muyuz kendimizi tanıttığımız yazılarımızda?

Juliet ile özel bir münasebetim olmadı, çoğu kişi gibi, yalnız yüzmeyi tercih ediyorum bu sularda demiştim, yalnız yüzmek gerektiğinde destek vermemek anlamında değildir ama…

Kendisinden habersiz, ama kendimden haberli, hep yazdığım bir konu, yazmaktan utanır hale geldim artık, bu kadın da başka bir şey yazmaz mı diye, yazmazsak ne olur bu ülke, o da başka bir mesele!

İlle de namus adı altında katledilen yavrular! Canımı fazlasıyla acıtıyorlar…

Bir de namus kepeneğine bürünüp, üç-beş-yedi, Allah ne verdiyse, ele ne düşerse tecavüz edip, yok edenler!

……

Amerika’da çamaşır makinesine giren dört yaşında bir çocuk, kardeşinin düğmeye basmasıyla yaşama veda etmiş…

Altında da okurlardan yorumlar, yok öyle olmalıymış, yok böyle olmalıymış…

Ayol, namusları temizlensin diye kızlarını öldüren bir toplumun bireylerinin böyle konularda ahkam kesmeleri pek bir traji-komik geliyor bana nedense…

Namus uğruna yapılan bu temizlikler için ne düşünüyorsunuz mesela diye sorasım geldi, naçizane…

Namus nedir sizce?

……

-Oyunun başlatıcısı sevgili Bahtlı Jüliet

-Imagine (Yeni katılan kankamdır kendisi, böyle bir jest yapıyorum kendisine, ki yanıtlarını gerçekten de merak ediyorum, o ayrı!)

-Vakayinüvis ( Tarih ile sevişmesinden dolayı bu soruma vereceği yanıtı merak ile beklemekteyim!”

Sevgilerimle…

Gülgün Karaoğlu

Şubat,05/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..