Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

26 Kasım '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Minnesota'dan fotograflar

Minnesota'dan fotograflar
 

Biz iki yildir Minnesota'da yasiyoruz... Mississippi'den kacip, buralara geldik! Daha dogrusu kacmaya zorlandik... Hikayemizi, sikintilarimizi, kavgamizi bu sayfalarda anlatiriz.

Arada cok buyuk farklar var. Mississippi Amerika'nin en fakir eyaleti. Minnesota ise Amerika'nin en yasanilir yeri... Ya birinci, ya da ikinci sirada... Mississippi'de hava sicakligi hemen hemen hic sifirin altina dusmez... Neredeyse tropikal hava sartlari. Minnesota'da ise, yilin 6 ayindan fazlasi sifirin altinda. Minnesota 10.000 den fazla gol varmis. Goller yilin alti ayi buz tutuyor. Arabanizla gollerin uzerinde dolasabiliyosunuz!

Minnesota'da dort mevsimi yasayabiliyorsunuz. Daha dogrusu, takvime bakmaniza gerek yok. Yazin, Sonbahar'in, Kis'in, Ilkbahar'in renkleri farkli farkli... Mississippi her zaman yem yesil... Yaz kis sortla, terlikle dolasirdim... Burada, pantolonumun altina muhakkak bir esofman giyiyorum. Basimda bir bere. Bu aksam yine sifirin altindaydik... Hava sicakliklari mevsim ortalamasinin cok uzerinde diyorlar!...

Size Minnesota'yi fotograflarla anlatayim istiyordum... Fotograf ariyorum... Kardesim Saffet;

-Abi Internet de yuz kusur fotografim var. Istersen kullan!

Kardesimizin fotografcilikla ilgilendigini bilmiyoruz... Aslinda pek sasilacak birsey de degil. Kendi sacimizin kivircik oldugunu bile daha gecenler de ogrendik!...

Ben Saffet'in 10'a yakin Minnesota fotografini burada yayinliyorum. Meraklilari, "Saffet Nezihi" diye Google'da arama yapabilirler.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..