Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Mitolojik kahraman

Mitolojik kahraman
 

sıradan olsam, sevmez misin beni ?


sen yoktun

ben hep karanlıklardan korktum

hüzünlü bir köşede

kıvrılırdım kendi kendime

ateşimi şarap ölçerdi

gölgeler hastabakıcım

bütün gün buhranlarımla

ameliyattayım...

sonra sen geldin

sifacı gibi beni sarmaladın

tohumlar filizlendi kara düş uykularımda

şimşekler ışıldadı

gülen yüzün aydınlattı meşale gibi

kuytu yüreğimi

sen gülümse ki

tomurcuklara yağmur yağsın

sen gülümse ki

bebeler ninnisiz melek uykularına dalsın

sevmek

buymuş demek

seni sevmek

çığlık çığlığa meydanlar da

bir başkaldırıdır

bir isyandır zalime

seni sevmek

bir martının kanatlarıdır

uzanan sonsuz özgürlüğe

kasırgadır

borandır

durgun denizlerde

seni sevmek

ne bir hollywood kahramanıyım

ne de mitolojik bir tanrı

ama hepsinden daha kudretliyim

çünkü gözlerimde gözlerin saklı...
 

eylül, Fi kadar uzak bir zaman.

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..