Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '13

 
Kategori
Kitap
 

Muğla ismi onunla özdeşleşti. Erman Şahin ve Kitabı

Muğla ismi onunla özdeşleşti. Erman Şahin ve Kitabı
 

BELEDİYE BAŞKANI. 1960- 1980 DÖNEMİNİN TANIKLIĞI. MUĞLA'YA HİZMET.


Belediye Başkanı kitabının adı. Birinci cilt. bir kaç cilt çıkacak. Birinci cildin heyecanı.

O güne tanıklık ettim, mutluyum. Kitap MUĞLA'ya en büyük hizmet olarak düşünüyorum. Çünkü Muğla'nın siyasal, ekonomik, kültürel, sosyal ve tarihi dokusundan öğrenebileceğiniz ve gelecek kuşaklara bırakılacak en büyük gündemi oluşturan MUĞLA. Evet kitap gelecek yıllara tanıklık edecek. İşte bu noktada Erman ağabeyin kitap toplantısına belki ucu ucuna yetiştim ancak önemli bir güne ve imzaya tanıklık ettim. Muğla için neden bu kadar önemli bir yapıttır, Erman ağabeyi candan kutluyorum. Bu anlamda Muğla ikinci kez YEREL YÖNETİMLER dalında şanslıdır. Valilik yönünden ilk çıkan kitap Eski Valim Lale Aytaman'ın İĞNELİ KOLTUKTA 4,5 YIL adlı kitabıdır. Bu eserlerin ortaya çıkışı yaşanılan olaylar, konular, işler hizmetler ve şimdi de kitabı. Büyük emek var. Kutluyorum Erman ağabeyi. Kitabı büyük bir heyecan ve merakla okuyup içindeki olaylardan Muğla'yı yazacağım.  
 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..