Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '13

 
Kategori
Kitap
 

Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat- Şemseddin Sami

Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat- Şemseddin Sami
 

Önce Fitnat mı vardı?


Hemen okuyup bitirebilirdim, hemen okuyup bitirmedim; sağ iç cebimde uzun süre saklayıp taşıdım sizi, sayın Talat ve Fitnat!

Anneniz Saliha, erdi muradına; size gelince...

Tiyatroda gibiyim. Sırayla sahne alıyorsunuz; bütün seyirciler ben! Önce biraz sıkıldım, sonra yavaş yavaş içinize girdim ve....

Güldüm; ama en çok hanginize güldüm, hatırlamıyorum. Yoo, ağlamadım. Düşünmedim de. Sahne sakindi. Giren çıkan sayısı belliydi. Kolay bir takipti benimkisi.

Şaşırdım mı?

Bu yaşta bu ilk bende nasıl durdu? Talat ve Fitnat; Ali Bey, ney?! Kitabı elime aldığımdaki heyecan, bıraktığımda yoktu. Ne umuyordum?

Bu mu, bu kadar mı sende Fitnat ile Talat?

1. Not: Şemseddin Sami her şeyi özetlemiş; özetleri okudunuz efendim.

2. Not:

Talat, bir başka Talat

olabilir miydi

ya da Fitnat?

Ali Bey,

Ali Bey'de kalsın.

Şemseddin Sami, hadi yeni baştan

alalım,

yazalım Fitnat ile

Talat'ı.

Ş..Y. 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..