Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '12

 
Kategori
Haber
 

Muhteşem Yüzyıl Yayından kalkacak

Muhteşem Yüzyıl Yayından kalkacak
 

Kuzey Güney Cemre: Bundan böyle öksüz ve yetim kalacaklar. Resim int. alıntı


7 Aralık 2012 Milliyet.com.tr Magazin/Haber

Sonucu baştan belli olan bir karar için; neden Yüce Meclise kanun tasarısı sunulur?  

Beyaz TV -Uyan Türkiye’m- Adlı programa katılan; AKP İstanbul Milletvekili Oktay Saral: Muhteşem Dizinin yayından kaldırılacağını, müjdeledi.

Kuzey Güney. Bu habere sevinir mi? Gülme komşuna... 

Milliyet. Com. tr Okuru: Hali hazırda 500 den fazla yorumla düşüncelerini dile getirmiş. Vatandaşlık görevlerini yerine getirmek için adeta yarışıyorlar.

Lâkin bu yorumların sonu gelecek gibi görünmüyor.

Yıllar önce “Evet mi- Hayır mı” diye bir referandum yapmıştık.

Her Cuma günü; dul annenin evlenmek isteyip istemediğini sormanın (caiz) sevap olduğunu duymuştum.

İzleyiciye her Cuma günü ne izlemek istediği sorulsun demiyorum.

On senede bir  bile yeterli olur.

Bir dahaki hakkımızı 2023 de kullanmak şartıyla…

Maruzatımı-zı dikkate alırlar mı acaba?

O referandumda Ben hayır demiştim. Tutmamıştı.

İçimde uhde kaldı.

Bu sefer “Evet” demek istiyorum.

Muhteşem kalsın;  kanaat notuyla da olsa sınıfı geçmeli.

Kanuni kanunlarının: Günümüzde uygulanamayacağını biliyoruz.

İşte bu yüzden…

Bu sınavı geçmeliyiz.

8 Aralık 2012 Cumartesi

Alev Meisel/İzmir

 

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..