Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Müjde pe ke ke lilerimiz geldi

Müjde pe ke ke lilerimiz geldi
 

Pe Ke Ke lilerimiz geldiler, Habur kapısından, davul zurna eşliğinde, yurdumuza avdet ettiler. Kendilerine garanti verilmiş olacak ki, gayet rahattılar. Tutuklanmayacaklarını biliyorlar. İyi ki, ailemde, yakınlarım arasında, PKK tarafından şehit edilmiş biri yok. İçimi burkan bu manzara, iyice dayanılmaz olurdu. Şehit aileleri, bu durumu nasıl kabullenecekler? Davul zurna ile karşıladıklarımız arasında, onların çocuklarını şehit eden PKK' lı olabilir kuşkusu, insanı kahreder.

Barış bu yolla mı gelecek? Hiçbir şey olmamış gibi, PKK' yı aramıza kabul mü edeceğiz. Tüm kahır, şehitlerimizin ailelerine mi yüklenecek? Başbakanın, sindire, sindire dediği, bu muydu? Koca Türkiye Cumhuriyetinin bir ferdi olarak, ben bu manzarayı içime sindiremedim. Kendimi, yenilmiş, aşağılanmış hissettim. İnanın, içimden çok şey geçiyor ama, başka bir şey yazmak istemiyorum

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..