Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

Müjdeler olsun ben geldim

Müjdeler olsun ben geldim
 

O karanlık odadan sonra birdenbire aydınlık şaşırttı beni.
Gözlerimi kırpıştırdım, beyaz giysiler içinde ağızları bağlı, elleri eldivenli 3 kişi bana doğru bakarak beni olduğum yerden almaya çalışıyorlardı.

Bırakın diyecektim diyemedim, birden aklıma geldi yoksa bunlar suç mu işliyorlar? Parmak izleri kalmasın diye mi kapalı eldivenliler, ağızları da kapalı... Anneciğim, polisss polisss yetişin... kesici aletleri de var, korkuyorum..

Amanın şimdi de beni küçük bir küvete doğru uzatıyorlar, hey dikkat edin yahu. Patates çuvalımı sandınız beni, çıktığıma pişman etmeyin....

Ohhh yıkanmakta pek hoşmuş sırtıma da dökün su, bunu sıkça yapmalılar bana , kendime geldim, misler gibi koktum..

Şimdide beni bu güzel kadının yanına koydular, yumuşacık bana sevgi ve şaşkınlıkla bakıyor dokunuyor, yorgun da... oh valla biz doğalım o öyle yatıp keyif çatsın görürsün sen anne!

Ben anne mi dedim? Çok çabuk öğreniyorum, ee annecim artık gece uykusu haram sana

O o o o yine bir yerlere gidiyoruz, sanırım hiçbir şey artık kolay olmayacak. Kalabalık, birde şu meraklı gözler yok mu? Ne o kardeşim hiç yeni doğmuş bir bebek görmediniz mi?

Odamızdayız, o ne ellerinde çiçeklerle meraklı gözlerle gelenler kim acaba? Pek de hoşlar.. Gözlerin den mutluluk akıyor, eee kolay mı ailenin devamı geldi, çalsın sazlar oynasın kızlar... Bunu ben mi söylüyorum?

Sanki bu sözü bir yerden duydum.

Bak şimdi dokunmayın kardeşim yaaa..tepsi tutar gibi tutuyor..

Hooppp düşeceğim dikkat !!! acıktım ya söyleyin şöyle bol sütlü şekerli bir masa donatın, hatta yalancı emziğime şöyle bal filan sürün...

Yaaa keşke gelmese miydim ne? Uykum geldi, hadi beni kucakla anne, duyayım o güzel kokunu, tüm sözlerim latife...

Sana az eziyet etmedim, önce mide bulantıları, istifra etmeler yavaş yavaş kiloları aldın hareketlerin ağırlaştı, saçlarında azda olsa dökülmeler oldu.

Dişler s o s verdi, o güzelim giysilerini kaldırdın hep dolaba, duygusallaştın... her şeye ağlar oldun, annem şunu bil;

Sevgimle sıcaklığımla kedi gibi sokulup hepsini unutturacağım sana....öpüldün gül yanağından...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..