Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Mustafa Kemal'in ordusu

Mustafa Kemal'in ordusu
 

“Türk ordusu, Türk birlik ve beraberliğinin çelikleşmiş bir ifadesidir.” M.Kemal ATATÜRK

Dünyada örneği yoktur ki toplumun %90’ının güvenini kazanmış, toplumun en güvenilir kurumu olan, bir ordu olsun; Türk ordusunundan başka.

Türk ordusu eşittir Türk Ulusu’dur.

Türk ordusu, toplumun bütün kesimlerini kapsayan, her kesimden, her yöreden, her bölgeden bireylerle oluşmuş olan bir kurumdur.

Türk ordusunun yönetim kademeleri çağdaş, bilimsel eği-tim uygulayan eğitim kurumlarında yetişmiş komutanlarca oluşturulmuştur.

Türk ordusu, tüm ilerici hareketlere öncülük etmiş bir ordudur.(Cumhuıriyetin ilanı, Yazı devrimi, kılık-kıyafet devri-mi, Sekiz yıllık zorunlu eğitim vb.gibi)

Türk ordusu, MGK toplantılarında, toplumun; eğitim, sağlık, tarım, sanayi, turizm, yoksulluk, işsizlik vb.konularında derin inceleme ve araştırmalarıyla saptamalar yapan ve çözüm öne-rileri sunan tek kurumudur.

Türk ordusu, irticai ve bölücü akımlardan kendisini koruyabilmiştir.

Hükümetlerin kadrolaşmalarından etkilenmemiştir.

Atatürk ilke ve devrimlerinin yılmaz savunucusu olarak kalabilmiştir.

TÜRK ORDUSU;

MUSTAFA KEMAL’İN ORDUSUDUR.

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..