Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Mustafa MUMCU + İlhami ARSLAN = Adem ÇALIŞKAN

Mustafa MUMCU + İlhami ARSLAN = Adem ÇALIŞKAN
 

Efendim menü şöyle hazırlanıyor.

Bir tutam Mustafa Mumcu, üstüne İlhami Arslan diyeceğim ama Mustafa ağabey hemen sen ne demek istiyorsun diyecek, o yüzden yanına bir tutam da İlhami Arslan koyalım.

Bunların ikisini bir bowling salonuna sokalım.

Hemen onlara birer ayakkabı, birer top verelim, top derken yanlış anlaşılmasın, ben bowling topundan bahsediyorum.

Birde layn açalım.

Layn derken kabalık demek istemedim, bowling toplarını atacağımız zeminden bahsediyorum.

Layna isimleri yazdıralım.

Mustafa Mumcu.

İlhami Arslan.

Adem Çalışkan.

Ancak asıl blog’umuzun önemli unsuru sevgili Adem Çalışkanı da unutmayalım.

Neden önemli olduğunu da yazımın sonunda anlayacağını ve bana hak vereceğinizi ümit ediyorum.

Sevgili Mustafa ağabey beni Bursa’ya ziyarete geldi çok tatlı anlar yaşadık, çok güzel anılar bıraktık.

Birlikte bowling salonuna gittik, her ne kadar Mustafa ağabey ben sizi izleyeyim dese de, bizim ısrarlarımızı kıramadı.

İlhami Efendi her zaman ki gibi hadi yarışalım dedi, benimle yarışma teklifini aslında kabul etmeyecektim ama işte lanet olsun içimde ki sevgiye diyorum ya, böyle bir şey.

Tamam olur, o zaman Mustafa ağabeyimizin ve senin sayılarınız bir olsun, ben tek olayım dedim.

Bunu duyan İlhami durur mu?

Durmaz?

Arkadaşın hemen yeneceğini düşündüğü hormonları ayağa kalktı.

Başladık oynamaya, bowlingde en yüksek skor 300 olduğundan.

Hesap yaptım, İlhami 150 yapsa, Mustafa abi de 100 yapsa ortalama.

Benim en az 260 yapmam lazımdı.

Ve beklenen an geldi ve çattı.

Herkes sırasıyla oynamaya başladı.

İlk oyun ben 243 sayı yaptım.

İlhami ve Mustafa ağabey bu sayının altında kaldılar.

İkinci oyun ben 248 sayı yaptım.

İlhami ve Mustafa ağabey bu sayının altında kaldılar.

Dolayısıyla bowling oyunun da, Mustafa Mumcu + İlhami Arslan = Adem Çalışkan çıktı.

Mustafa ağabey, İzmir de bowling salonu var mı?

İki veya üç hafta sonra orada olacağız ve bu güzel oyunu tekrarlayalım ha! Ne dersin?

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..