Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Ukala kız

Efendim benim çok ukala bir mesai arkadaşım var.

Adı mı? Adı NUR.

Aman öyle ismine bakıp da, kendisinin de nur yüzlü bir melake olduğunu sakın düşünmeyin.

Telefon çalışıyor;

Efendim diye bir ses bizim ukaladan.

Karşı taraf soruyor galiba?

Hemen yanıtlıyor;

Buyurun benim adım NUR

Aman da, aman, ne çok kendini tanıtmayı seviyor bu kız?

Diyorum ki, senin adın nur, benim adım da, Adem çalışkan

Neden benim de burada olduğumu söylemiyorsun?

Başlıyor gülmeye.

Sonra da cevap hazır heyt teneke değil bu çocuk.

Of Allah’ım of, ne zaman bitecek bu İstanbul çilemiz bizim.

Allah’tan akşamları sevdiğim değer verdiğim insanlarla görüşüyorum da, İstanbul çile olmaktan çıkıyor.

Bize koskoca İstanbul da yalnızlık hissettirmeyen bütün değerlere sonsuz teşekkürler…

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..