Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Mutlu Yıllar...

Mutlu Yıllar...
 

Ağacınızın Altı Sevgi Paketleriyle Dolsun...


Yine biten bir yıl ve kalan tüm umudumuzu yüklediğimiz yeni bir yıl...

Umalım ki önceki yıllardan güzel olsun ve gerçekleştirsin umutlarımızı ve sonraki arkadaşına daha az yük bıraksın...

Beklentileri yıllara yeni yıllara yüklemek ne derece doğruysa!..

Uzun bir yazı falan olmayacak bu. Fazla saçmalamadan tüm blogdaşlarımın ve okumak bahtsızlığına uğrayan tüm dostlarımın yeni yılını şimdiden kutluyorum. Umuttur fakirin ekmeği. Ekmeğiniz bol olsun:))

Şimdi şöyle bir kar olmalıydı yerde. Dizlere kadar bata çıka zor yürüyeceğimiz. Karsız yılbaşı mı olurmuş:(

Evde de ağacı kurmadım nedense. Havaya giremedim bu yıl. Hediye mediye de yok kimseye. Ne biçim yılbaşıysa:(

Of! Şimdi çık işten, al bir sürü malzemeyi, taşı. Pişir, kotar bu akşamdan ki yarın akşam gittiğinde hazır olsun yemeğin, böreğin, pastan. Evi de derli toplu bırakmak lazım; sabah erken kalkıp fazla mesai demek bu. Yeni yıla nasıl girersem öyle gideceğine inandırmışım kendimi fena halde. Ütüleri de yapıp kaldırmalı ki bu kabus hiç olmazsa bundan sonra bıraksın yakamı:)) Her iş biter ütü bitmez bizim evde...Ne mayaymış mübarek:)

Yarın akşam için menü ve alış veriş listesi hazır. Araya bir iki ufak tefek hediye de sıkıştırsam mı?

Bak bana hediye almadılarsa evdekiler çok kızacağım ama haberleri olsun...

Ay şimdiden yoruldum...Yeni yılın ilk günü dinlenebilir miyim acaba?..Olur olur kafanı sokup yastığın altına hiç bir sesi duymayacaksın kızım bak peşinen söylüyorum. Uyansan da çaktırmayacaksın, kendine bile. Öyle yat uyuyormuş gibi. Ne derdi nineciğin;" uykun olmasa da vücudun dinlensin:))"

Hadi hoşçakalın şimdilik...Şu iğrenç espiriyi yapmadan geçemeyeceğim: SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ!..

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..