Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '06

 
Kategori
Müzik
 

Müzikle ilgili bir anım...

Ben tam bir müzik aşığıyım. Ders çalışırken bile bir müzik sesi duysam hemen onu dinlemeye koyulurum. Kendimi kaptırdım mı o müziğe dersi unuturum.

Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum...

Ben ve iki arkadaşım belediyenin düzenlediği tiyatro kursuna katıldık. Baktık çoğu kişi bir şarkıcı yada bir grup gibi şarkı söyleyip dans ediyorlar. Biz neden yapmayalım dedik. Başladık çalışmalara. HEPSİ grubunu yapacaktık. Ve o gün geldi çattı. Bizde bir heyecean bir telaş. Neyse bitirdik gösterimizi. Tam 10 dakika evet tam 10 dakika alkışldılar bizi...

Öğretmenimiz dedi ki:

-Sesleriniz çok uyumlu. Bir müzik kursuna gidebilirsiniz. Ses tonlarınız çok güzel(burada biz bir sevindik bir sevindik...) Özellikle sen Beyza sesin çok güzel. İleride konservatuara gidebilirsin. Tabi iyi bir eğitim almak koşuluyla...

Bu yazıyı kendimi övmek için yazmadım. Sadece içimden geldiği için...

İşte böyle benim anım. Okuduğunuz için teşekkür ederim...

SEVGİLERİMLE

Beyza...

 
Toplam blog
: 24
: 1443
Kayıt tarihi
: 01.09.06
 
 

9 kasım 1994 Çorlu doğumluyum. Öğrenciyim. Resime meraklıyım. Güzel resim de yaparım. Yaşamı ve insa..