Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Nanay canım nanay, nanay gülüm nanay, nanay seçim nanay...

Nanay canım nanay, nanay gülüm nanay, nanay seçim nanay...
 

Başlık sizi şaşırtmasın aslında böyle bir türkü var. Hani düğünlerde filan çalarlar, bizde oynarız; Nanaaay canım nanaaay... diye pek de eğlenceli bir türküdür. Diyeceksiniz ki; yıldız, bayram değil seyran değil hayırdır? Haklısınız, dönüşüm bu türküyle, pardon seçimle oldu.

Ben türküye kaldığım yerden devam edeyim.

Nanay gülüm nanay,
nanay canım nanay,
nanay bayrak nanay,
nanay miting nanay,
nanay fındık nanay,
nanay cumhuriyet mitingi nanay,
nanay seçim nanay,

Yahu biz ne nanay milletmişiz de vallahi de billahi de haberim yokmuş. Seçim sonuçları şu noktalarda %50 açıklandı. Bakıyorum AKP açık ara şampiyon, 2007 Temmuz seçimlerini omuzladı. Vatana, millete hayırlı uğurlu olsun. Biz dindar bir milletiz %99 müslüman bir ülkede bu sabah insanlar seçim sandıklarına, "hayırlısı neyse o olsun" diye dualar ederek gittiler. Demek ki hayırlısı AKP.

Fakat, benim esas anlatmak istediğim nanay millet oluşumuz.

Maşallah yeri göğü inlettik. Yollar kestik, protestolar çektik. Stokta bayrak bırakmayıp Cumhuriyet mitingleri düzenledik. Velhasıl mitingin alâsını düzenledik. Gümbür gümbür gümbürdedik. Vay be dedik, bizde ne cevherler varmış.

Daha geçen yıl fındığını bahçede ne yapacağına karar veremeyen, daldan toplayıp, harmanına sererken; kara kara düşünen benim köylüm:

Fındık mitinginde yeri göğü inleten, koskoca karadeniz yolunu kesip, İl Emniyet Müdürünü bile görevden aldıran, bahçesinde yetiştirdiği ürününün fiyatı açıklanmadığı için vekiline çıkışlar yapan, yuhalayan...

Bu yıl AKP'nin nasıl oldu da bir ay önceden fiyat açıkladığını yorumlama zahmetine girmeyen köylüm, çiftçim;

Geçen yıl, "ben senin fiyat açıklamanı bekleyemedim, tüccara yok fiyatına satmak zorunda kaldım. Yetmedi benim ürünümü, TMO gibi bir kuruma teslim etttin. Pürü perişan bıraktın"

"Bu yıl, bir ay önceden hemde seçimden önce patır, patır nasıl fiyat açıkladın" diye sorması gerekirken;

AKP'yi, Ordu'da birinci parti yaptı, geçen yıl yuhaladığı vekilini, tekrar parlemantoya gönderiyor.

Nanay milletiz vesselam.
Nanay gülüm nanaaaayy
Haydi oynayalım mı?
Bu iş burda biter...

Pes... pardon nanaaaayyyyyy

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..