Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Oy kullandığım sandıktan CHP çıktı

Oy kullandığım sandıktan CHP çıktı
 

(Bu yazıyı seçim yasaklarının biteceği saatte yayınlanmak üzere 22 temmuz 2007 Pazar saat 18:45’de yayına gönderdim)

Şimdiye kadar bütün seçimlerden sonra sayımın yapılmasını izlemek üzere oy kullandığım sandığın başına gitmiştim, bugün de aynısını yaptım. Ankara Bahçelievler Deneme Lisesinin koridorlarında sabahki yoğunluk kalmamıştı.

Açık kapılardan içeride açılan sandıklarda sayımın başladığını görüyordum. 4. katta bulunan 4555 numaralı sandığın olduğu sınıfa gittim. Sayılan oyları ben de izledim.

Benim sandığımın sonucu

CHP: 142
MHP: 56
AKP: 31
DP: 8
HYP: 6
Hulki Cevizoğlu: 6
SP: 3
TKP: 2
GP: 2

Sonuçları aldıktan sonra eve döndüm. Ve bu yazıyı yazıp gönderdim. Sonuçlar ülkemiz için güzel günler getirsin.


 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..