Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Ne ağlıyosun be çocuk?

Ne ağlıyosun be çocuk?
 

Sen ne gördün ki
Neyi bilirsin çocuk
Neyi düşüneceksin henüz
Sen ancak anneni babanı
Ağladığında ciyak ciyak
Mamanı memeni düşünürsün
Peki ya ben çocuk
Peki ya ben
Gurbetler gezdim dolaştım
Sivas'ın dağlarında

İnsanlardan insanlıktan uzakta
Sevdiğimden uzakta
Buram buram tüttü gözümde
Aşk'ın vefasızlığını gördüm

Beni bir köşeye attılar
Son mektupta ağlattılar
Acıma acılar kattılar
İçimdeki sevgiler öldü
Hasretlik uykularımı böldü

Ellerimin titreyişini gördüm
On sekizimde ihtiyara döndüm

Tüm dertler uğradı bana
O halde dert çekmek bana yaraşır
Sen ne ağlıyorsun be çocuk


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..