Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne renksin Eylül

Ne renksin Eylül
 

Eylül zor bir ay... insanı halden hale sokuyor

Eylül ne renktir hiç düşündünüz mü?

Ben düşündüm...

'Neden düşündün?' diye sormayın... canım istedi düşündüm

Ama böyle olmuyor ki. Şurada ciddi bir yazı yazmaya çalışıyorum.

Biraz duygusal, biraz romantik, biraz melankolik.

Zaten de annemi babamı kardeşlerimi yeğenlerimi İstanbul'u özledim... dokunsanız ağlarım...

Sonbaharı sararmış renkler sembolize ediyor. Sararmış solmuş yerlere dökülmüş yapraklar, bir arabesklik bir hüzün.

Sürekli ağlak bir hava da cabası.

Bazı romantikler ve barajlar için yağmur çok gerekli tabi de...

Kapalı bir hava, koşturan insanlar, soba dumanı, is, pas, kömür kokusu, sararmış yapraklar... Anlatırken bile içim darlandı.

Sevmiyorum bu havaları, yaşam enerjimi yok ediyor.

Eylül renkli olmalı. Cıvıl cıvıl gökkuşağı gibi... Sanki memlekette tek renk sarıymış gibi anılmasından mütevellit hafızalara öyle kazınmış... Aklım kabul etse de gönlüm kabul etmiyor işte.

Mütevellit de dedim ya Allah da beni kahretmesin...

Yine balonlar istiyorum. Çocuklar cıvıl cıvıl oynasınlar. Dondurma, pamuk helva, uçurtma...

Dünya istediğin kadarmış

Şu an bu şarkı çalıyor. Bugün bir nostalji bir arabesklik tüm bunların üstüne de dünya istediğim kadarmış...

Oldu, gözlerim doldu!

Biliyorum bu da bana hiç yakışmadı ama yakışsa da yakışmasa da söyledim gitti...

Mevsimin bir özelliği de insanın kavga etme isteğinin artması, bir sinirlilik hali. Ve tüm bunlara rağmen kavga etmeye bile üşenmesi... Temsil ben.

Kötüyüz kötü... Ne zaman haberleri okumaya izlemeye kalksak olanca dengemiz bozuluyor. İnsanlar olmuş bir canî. Hayatta kalabiliyorsak şanslı olduğumuzdan... Bedava yaşıyoruz...

Sonra bir bakıyoruz birileri başka gezegende yaşıyor gibi demeçler veriyor hatta başka gezegenin insanı gibi yaşıyor.

Yok yine olmadı. Bu kadar ciddi yazmayacaktım bu yazıyı. Yazdıkça nelere sinirlendiğim ortaya çıkıyor.

Başka şeyler de var tabi ama kızmayacağım ya. Kızmak bünyeye iyi gelmiyor. Zaten de kimsenin umrunda değil.

Hop tıralaylom maşallah.

Öyle işte...

İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/ne-renksin-eylul/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..