Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '07

     
    Kategori
    Blog
     

    Neden Milliyet Blog ve hoşbulduk

    Neden Milliyet Blog ve hoşbulduk
     

    ''Garibim hadi gül biraz. Bu bahar dallar kiraz. Yaşamak hep böyledir. Su akar seller durmaz.'' Hayatın içindeki temaşa. Koşturmacanın özündeki hakikat. Özlemek, sevmek, ayrılık. Yaşamayı sihirli kılan tılsım. Hepsi bize dair . Hepsi insanı anlatıyor.

    Ailemin tek kızı olduğum için. Ve yıllar yılı annemin '' doğumun ne de zor geçti'' hikayeleri ile büyüdüğüm için. Çocuğum olmasa da olur fikriyle yaşadım uzun yıllar. Ve bir gün. Yani yedi ay önce. Bir kızım olunca. Uykusuz gecelerime, bana ait boş zamanlarıma, fırsat buldukça tatile çıkmalara elveda dememe rağmen. Vazgeçtim tüm korkularımdan. İyi ki kızım vardı. İyi ki hayatın içinde böyle bir simya vardı. Sevgi bazen bir tohumun içinde saklıydı.

    Milliyet blog hayatımızın bir parçası. Okumadan, bakmadan edemiyoruz. Başka yerlerde de bloglar var ama. Hiç biri böyle değil. Ben de oturup birgün. Yazmalıyım dedim. Aklımda, içimde birikmiş ne varsa.

    Hem kadın, hem anne, hem de iş hayatından yaşadıklarımızı paylaşarak belkide.

    Merhaba Milliyet Blog. Ve hoşbulduk.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 460
    Kayıt tarihi
    : 05.01.07
     
     

    İstanbul'da yaşayan bir Eskişehirliyim. Evliyim ve bir kız çocuğum var. Satış Müdürüyüm. Sürekli oku..